Series
Re: Series
Begonnen aan Perfum op Netflix. Beetje grimmig wel. Telt wel maar 6 afleveringen.
Hier The Wire nog eens opgevist. Dat is toch dik ok hoor.
Aha. Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik nooit verder ben geraakt dan de zesde aflevering van het eerste seizoen. Ik vond het goed, maar had niet het gevoel dat ik naar de beste serie aller tijden aan het kijken was(wat men soms wel eens zegt).
Ik heb ze ooit allemaal gekregen, maar ben er ook nog niet doorgeraakt. Ooit. Het staat nog op m'n lijstje.
Heb ook de Parelvissers nog eens van onder 't stof gehaald. Fantastische reeks.
- Justhomuch
After life beginnen kijken op netflix, dunne lijn tussen komedie en tragedie, aanrader! Ricky gervais wat een heerser ook.
Wij komen áltijd terug!
Twee weken terug ook vlotjes doorgejaagd. Heel goeie serie, inderdaad! Jammer dat er maar zo weinig afleveringen van waren.Justhomuch wrote: ↑Mon Apr 15, 2019 12:27 pmAfter life beginnen kijken op netflix, dunne lijn tussen komedie en tragedie, aanrader! Ricky gervais wat een heerser ook.
Eerste 2 afleveringen gekeken, smaakt inderdaad naar meer!Justhomuch wrote: ↑Mon Apr 15, 2019 12:27 pmAfter life beginnen kijken op netflix, dunne lijn tussen komedie en tragedie, aanrader! Ricky gervais wat een heerser ook.
Gervais is nen heel grote meneer
Toch een wat teleurstellende 1e aflevering van GoT.
Was vergeten hoe vermoeiend ik Bran vond.
Was vergeten hoe vermoeiend ik Bran vond.