Jupiler Pro League
Re: Jupiler Pro League
Ze zullen Roeselare wel nemen dan... Is ook al eerder sprake van geweestJusthomuch wrote: ↑Fri Jul 31, 2020 9:15 amOm dan tegen degradatie te vechten? Weeral?Vergaaneglorie wrote: ↑Thu Jul 30, 2020 4:29 pmIn deze corona tijd is het een vergif Ozzy. En onze transferts zijn er niet op gebaseerd.
-
Vergaaneglorie
Zou goed zijn.Zovko wrote: ↑Fri Jul 31, 2020 9:54 amZe zullen Roeselare wel nemen dan... Is ook al eerder sprake van geweestJusthomuch wrote: ↑Fri Jul 31, 2020 9:15 amOm dan tegen degradatie te vechten? Weeral?Vergaaneglorie wrote: ↑Thu Jul 30, 2020 4:29 pm
In deze corona tijd is het een vergif Ozzy. En onze transferts zijn er niet op gebaseerd.
Vergaaneglorie wrote: ↑Fri Jul 31, 2020 10:44 amZou goed zijn.
We kunnen maar beter naar 1B gaan. Ik hou er rekening mee dat 1ste nationale helemaal niet zal starten dit seizoen. Voor het overleven van de club kan men dan beter aanmodderen in een 1B seizoen achter gesloten deuren (maar wel TV-gelden).
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Das idd waarBerrem wrote: ↑Fri Jul 31, 2020 11:05 am
We kunnen maar beter naar 1B gaan. Ik hou er rekening mee dat 1ste nationale helemaal niet zal starten dit seizoen. Voor het overleven van de club kan men dan beter aanmodderen in een 1B seizoen achter gesloten deuren (maar wel TV-gelden).
Format 16 clubs van de baan dus volgend seizoen met 17 of 18 in de hoogste klasse!
Ik denk 18 gaat worden dus beerschot ohl gaan over dus Wil zegen dat ze nie moeten spelen zondag
-
KLSK190630
Er moet nog gestemd worden. Ik zou hier maar even mee oppassen.
Ook deze bedenking: in het voorstel van de werkgroep in Mei was er dan wel sprake van 18 ploegen, maar niet van Lk in 1B. Toch rekening mee houden.
Toen waren ze bezig met de reserveploegen in 1b te laten spelen denk ik