Allerlei
Re: Allerlei
Hier nauwkeurig een veiling aan het volgen, in de hoop goeikoop parket op de kop te tikken 

- Justhomuch
-
Stu bru verlies veel luisteraars lees ik...... Tja hoe zou dat nu komen..... Lul nog wat meer onzin dat de mensen niet naar willen horen, nog meer gigeltrienen achter de micro, en nog meer black mamba shit draaien en ze zitten er nog alleen. Ben ook afgehaakt half jaar terug, nietmeer herkenbaar die zender.
Idem, ik ben ook overgeschakeld naar Willy ondertussen. Of Spotify.Vergaaneglorie wrote: ↑Wed Jul 22, 2020 6:46 amStu bru verlies veel luisteraars lees ik...... Tja hoe zou dat nu komen..... Lul nog wat meer onzin dat de mensen niet naar willen horen, nog meer gigeltrienen achter de micro, en nog meer black mamba shit draaien en ze zitten er nog alleen. Ben ook afgehaakt half jaar terug, nietmeer herkenbaar die zender.
Online pepers besteld via westlandpeppers.nl.
Kga eens proberen zelf verschillende pikante sausjes maken.
Heb ook een extra heet proefpakket besteld met daarin oa de befaamde ghostpepper, de Trinidad scorpion en de Carolina reaper(maar om deze zo te eten ontbreek ik een beetje let haha)
Nog liefhebbers van hot food hier?
Kga eens proberen zelf verschillende pikante sausjes maken.
Heb ook een extra heet proefpakket besteld met daarin oa de befaamde ghostpepper, de Trinidad scorpion en de Carolina reaper(maar om deze zo te eten ontbreek ik een beetje let haha)
Nog liefhebbers van hot food hier?
- Justhomuch
Maat van mij heeft een online podcast “de peperkwekerij” mss wel handig voor tips & tricks.
Stubru is idd al lang niet meer wat het geweest is, als ik geen Spotify luister is’t veel zappen tussen alle zenders.
Stubru is idd al lang niet meer wat het geweest is, als ik geen Spotify luister is’t veel zappen tussen alle zenders.
Wij komen áltijd terug!
Nee, was via Vavato. Uiteindelijk goed wat laminaat vrij goeikoop kunnen regelen.
Het effectief leggen wordt nog een ander verhaal

- Justhomuch
Cash geld storten via een Argenta automaat, is dat mogelijk volgens jullie? Ik vind daar dus niets van terug op’t tinternet he?
Wij komen áltijd terug!
-
Nog nooit gehoord? Enkel afhaal niet?Justhomuch wrote: ↑Sun Jul 26, 2020 9:58 pmCash geld storten via een Argenta automaat, is dat mogelijk volgens jullie? Ik vind daar dus niets van terug op’t tinternet he?
Geen Argenta-klant, maar dat lijkt me iets vrij standaard, niet?Justhomuch wrote: ↑Sun Jul 26, 2020 9:58 pmCash geld storten via een Argenta automaat, is dat mogelijk volgens jullie? Ik vind daar dus niets van terug op’t tinternet he?