Transfernieuws
-
Re: Transfernieuws
Heb dat toch niet zo begrepen. Ik verwacht niet dat we voor hem gaan gaan, eerlijkgezegd.KLSK190630 wrote: ↑Sat Jul 04, 2020 11:45 amArenate zit zonder club. Als ze die nu niet proberen halen ga ik me toch vragen stellen. Zeker nu ze hebben aangegeven toch enkele buitenlanders te zullen halen.
Waar hebben ze dat gezegd? Zou erg jammer zijn. En niet succesvol.
TVI zei in de gazet dat ze mss voor de spitspositie naar een buitenlander moeten durven kijken omdat scorende/betaalbare spitsen hier niet dikbezaaid rondlopen. Nu, er is nooit gezegd dat er geen buitenlanders meer zouden komen. Luc van Thillo gaf bij de voorstelling van het bilbao-project (beetje ongelukkige uitspraak vind ik overigens)aan dat een enkele buitenlander moet kunnen, mits het een serieuze meerwaarde is.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
2Axassin wrote: ↑Sat Jul 04, 2020 8:03 pmTVI zei in de gazet dat ze mss voor de spitspositie naar een buitenlander moeten durven kijken omdat scorende/betaalbare spitsen hier niet dikbezaaid rondlopen. Nu, er is nooit gezegd dat er geen buitenlanders meer zouden komen. Luc van Thillo gaf bij de voorstelling van het bilbao-project (beetje ongelukkige uitspraak vind ik overigens)aan dat een enkele buitenlander moet kunnen, mits het een serieuze meerwaarde is.
Ik hoop ook dat ze dat doen, maar in dat VRT interview klonk LVT toch vrij resoluut.Carlke wrote: ↑Sat Jul 04, 2020 10:05 pm2Axassin wrote: ↑Sat Jul 04, 2020 8:03 pmTVI zei in de gazet dat ze mss voor de spitspositie naar een buitenlander moeten durven kijken omdat scorende/betaalbare spitsen hier niet dikbezaaid rondlopen. Nu, er is nooit gezegd dat er geen buitenlanders meer zouden komen. Luc van Thillo gaf bij de voorstelling van het bilbao-project (beetje ongelukkige uitspraak vind ik overigens)aan dat een enkele buitenlander moet kunnen, mits het een serieuze meerwaarde is.
't Is stillekes. Ik hoop stiekem deze weeg nog op een inkomende transfer. Liefst een spits.
Ik denk dat we niks gaan zien tot er met de vriendenmatchen word begonnen. Ik denk voor de posities die we nog nodig hebben die spelers nog te duur zijn. Dus ik denk dan ook dat het bestuur rustig tijd moet nemen die posities moeten kleppers zijn. En geloof mij er gaan veel spelers water bij de wijn moeten doen !
Ik ben toch wat van gedacht aant veranderen. Nu ze niet zeker zijn over de reeks; misschien best de pauzeknop induwen.
Idd, lijkt mij nu ook de gehanteerde tactiek. Niet ideaal maarja...
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”