Aanvang seizoen 2020-2021
Re: Aanvang seizoen 2020-2021
Ik wacht nog steeds op antwoord van de club, zoon met beperking motoriek, betaalde 55 euro op berg maar dit gaat niet online.al mail gestuurd antwoord gehad vrij snel, dat het fout was maar gingen na vragen en ons terug mailen.ondertussen niks meer gehoord. Straks nog maar eens sturen dan in de hoop dat ik kan verlengen online. Ik ga daar liever niet aan schuiven nu ze !
Snap ik. Best nog eens mailen, inderdaad.Carlke wrote: ↑Sun Jun 21, 2020 2:11 pmIk wacht nog steeds op antwoord van de club, zoon met beperking motoriek, betaalde 55 euro op berg maar dit gaat niet online.al mail gestuurd antwoord gehad vrij snel, dat het fout was maar gingen na vragen en ons terug mailen.ondertussen niks meer gehoord. Straks nog maar eens sturen dan in de hoop dat ik kan verlengen online. Ik ga daar liever niet aan schuiven nu ze !
Inmiddels 3 / 4. Begin me wel meer en meer af te vragen hoe ze dat gaan klaarspelen. Zou me toch wel verbazen als iedereen zomaar binnen mag.Heb een abo op L1. Hoe ga je daar 1,5 meter bewaren.
On verra. Hopelijk blijft het gunstig evolueren. We pakken mee wat we kunnen.
Donderdag 2 juli zal de aboverkoop van start gaan aan onze loketten. Bekijk de openingsuren viahttps://www.lierse.com/nieuws/aboloket- ... naf-2-juli
Supportersverbond Lierse organiseert tevens een aboverkoop bij enkele supportersclubs:
Vrijdag 3 juli: 19-21u
Supportersclub Beerzel-Dorp
Café Den Bierpot Beerzel
Zaterdag 4 juli:19-21u
Supportersclub Tinusvrienden
The lord-Lier
Zondag 5 juli:13u-16u
Supportersclub Nooit Wanhopen
Café centrum- Berlaar Heikant
Vrijdag 10 juli: Vanaf 20u
Supportersclub Coconuts
Café coconuts Tremelo.
Zondag 12 Juli
Supportersclub Het anker Pulle
Café het anker
#WATEROOKGEBEURT #LIER #MIJNHARTISGEELZWART
Ja oke dit is idd goed dat men terug kan gaan. Maar ze zeggen je kan online kopen en dan loopt het mis. Iedereen kan verlengen maar iemand met beperking niet. Ik had vandaag ook naar mijn supporters lokaal kunnen gaan maar die kunnen mij ook niet helpen dat het niet in de prijzentabel staat. Oke zijn wel dezelfde prijzen maar zelfde probleem als online dan. Dus een deze wou het simpel doen doet die miserie nu kan ik toch nog gaan aanschuiven als het tegen zit ! Een antwoord op mijn mails was het minste gene daar zwaar in ontgoocheld .KRKN wrote: ↑Thu Jun 25, 2020 6:04 pmDonderdag 2 juli zal de aboverkoop van start gaan aan onze loketten. Bekijk de openingsuren viahttps://www.lierse.com/nieuws/aboloket- ... naf-2-juli
Supportersverbond Lierse organiseert tevens een aboverkoop bij enkele supportersclubs:
Café Den Bierpot Beerzel
The lord-Lier
Supportersclub Coconuts
Café coconuts Tremelo.
Zondag 12 Juli
Café het anker
Ik wacht wel voor een abo tot dat er duidelijkheid is welke (zit)plaatsen er mogen benomen worden. Want ik vermoed dat die 1.5 m nog een tijdje zal meegaan.
Mee eens. Zou toch eens een vlammende mail sturen.Carlke wrote: ↑Thu Jun 25, 2020 6:52 pmJa oke dit is idd goed dat men terug kan gaan. Maar ze zeggen je kan online kopen en dan loopt het mis. Iedereen kan verlengen maar iemand met beperking niet. Ik had vandaag ook naar mijn supporters lokaal kunnen gaan maar die kunnen mij ook niet helpen dat het niet in de prijzentabel staat. Oke zijn wel dezelfde prijzen maar zelfde probleem als online dan. Dus een deze wou het simpel doen doet die miserie nu kan ik toch nog gaan aanschuiven als het tegen zit ! Een antwoord op mijn mails was het minste gene daar zwaar in ontgoocheld .KRKN wrote: ↑Thu Jun 25, 2020 6:04 pmDonderdag 2 juli zal de aboverkoop van start gaan aan onze loketten. Bekijk de openingsuren viahttps://www.lierse.com/nieuws/aboloket- ... naf-2-juli
Café Den Bierpot Beerzel
The lord-Lier
Supportersclub Coconuts
Café coconuts Tremelo.
Zondag 12 Juli
Café het anker
Net antwoord gehad het zou in orde moeten zijn, dus vrouw probeerde zoon abbo te verlengen maar nog steeds niet in orde. Maar allee kan zijn dat ze het nog moeten aanpassen, we zullen morgen of overmorgen nog eens proberen .
Kvraag me af hoe ze het gaan aanpakken in bepaalde vakken zoals de spionkop.
Eigenlijk is het nu toch al bijna zeker dat ge toch nooit met zoveel op elkaar gaat mogen staan?
Eigenlijk is het nu toch al bijna zeker dat ge toch nooit met zoveel op elkaar gaat mogen staan?
Wij al met 4 verlengd inmiddels. Allemaal L1.