Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Ziggy
Re: Transfernieuws

Post by Ziggy » Sat Jun 27, 2020 1:09 am

Zou Delorge nu echt nie bij teken en Boulaouali ook nie zal dat raarvinden

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sat Jun 27, 2020 9:40 am

Zouden ze voor de plek van Delorge niet iets beter kunnen vinden? En Kindermans hoeft voor mij zeker niet terug te komen, manager met een functie bij LL dacht ik ook? Opeens trapte hij geen deuk meer in een pakje boter.
Wij komen áltijd terug!

Axassin

Post by Axassin » Sat Jun 27, 2020 10:30 am

Justhomuch wrote:
Sat Jun 27, 2020 9:40 am
Zouden ze voor de plek van Delorge niet iets beter kunnen vinden? En Kindermans hoeft voor mij zeker niet terug te komen, manager met een functie bij LL dacht ik ook? Opeens trapte hij geen deuk meer in een pakje boter.
Ik vind dat ook, Delorge is ok, gewoon degelijk. Maar meer niet. Ik hoop toch ook dat ze op iets beters mikken.

Over Kindermans; die speelt op een veel te cruciale positie in het elftal om maar op 1 van de 5 matchen thuis te geven. Intrinsiek heeft die ontegensprekelijk het talent, maar het kopje moet ook meewillen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Jun 27, 2020 3:24 pm

Betere als Kino Delorge voor deze reeks? No way mensen tenzij men geld te over heeft en dat vermoed ik toch van niet .. bovendien heeft Delorge al ondanks zijn jonge leeftijd nog al voldoende diensten bewezen voor LK! Hetzelfde geld voor Youssef die voor zijn blessure één van de betere was op het lisp met zijn 7 goals en assists .. voor deze reeks zijn zulke spelers toppers niet meer of minder mensen. Ga er maar betere vinden voor deze Amateurreeks!

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sat Jun 27, 2020 3:44 pm

ozzy105 wrote:
Sat Jun 27, 2020 3:24 pm
Betere als Kino Delorge voor deze reeks? No way mensen tenzij men geld te over heeft en dat vermoed ik toch van niet .. bovendien heeft Delorge al ondanks zijn jonge leeftijd nog al voldoende diensten bewezen voor LK! Hetzelfde geld voor Youssef die voor zijn blessure één van de betere was op het lisp met zijn 7 goals en assists .. voor deze reeks zijn zulke spelers toppers niet meer of minder mensen. Ga er maar betere vinden voor deze Amateurreeks!
Dan zal hij enkel uit goed hebben gespeeld, vaak serieus staan vloeken op den berg ik!
Wij komen áltijd terug!

Carlke

Post by Carlke » Sat Jun 27, 2020 3:58 pm

Hier geef ik Ozzy toch gelijk hoor er mag van mij betere komen als delorge maar dan gaat het geld kosten vrees ik. Dat mag ook als het er is 😃, ik heb bijna alle matchen gezien delorge ontgoochelde alleen in begin seizoen toen hij op verkeerde positie stond, en toen geen kans meer kreeg van Rocky ! Maar zich herpakt zeker op einde met santermans en Smolders was het dik oke. Spelers die op 2 plaatsen kunnen spelen zijn altijd meerwaarde !

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Jun 27, 2020 4:18 pm

Carlke wrote:
Sat Jun 27, 2020 3:58 pm
Hier geef ik Ozzy toch gelijk hoor er mag van mij betere komen als delorge maar dan gaat het geld kosten vrees ik. Dat mag ook als het er is 😃, ik heb bijna alle matchen gezien delorge ontgoochelde alleen in begin seizoen toen hij op verkeerde positie stond, en toen geen kans meer kreeg van Rocky ! Maar zich herpakt zeker op einde met santermans en Smolders was het dik oke. Spelers die op 2 plaatsen kunnen spelen zijn altijd meerwaarde !
Voila .. zulke spelers moet je altijd trachten te behouden tenzij je geld hebt voor betere maar nogmaals ik vermoed dat niet het geval is.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sat Jun 27, 2020 4:41 pm

Carlke wrote:
Sat Jun 27, 2020 3:58 pm
Iedereen heeft zich herpakt op’t einde he, slecht voorbeeld :lol:
Ik vind Delorge overroepen kan er niet aan doen.
Last edited by Justhomuch on Sat Jun 27, 2020 6:36 pm, edited 1 time in total.
Wij komen áltijd terug!

KRKN

Post by KRKN » Sat Jun 27, 2020 5:45 pm

Ik heb eigenlijk ook niet zo'n heel uitgesproken mening over Delorge. Vond hem in z'n eerste seizoen best OK, maar afgelopen seizoen zelden opgevallen (in zowel positieve als negatieve zin). Wel ook als CV inzetbaar en dat is een serieus voordeel. Maar het feit dat het er zo stil rond is doet niet veel goeds vermoeden voor een verlengd verblijf denk ik.

Carlke

Post by Carlke » Sat Jun 27, 2020 7:27 pm

We hebben nog rechtsback en centrale verdediger nodig want zo dik zitten we daar niet in. Een delorge kan het beide dus moet men daar al niemand voor zoeken. Dan moet hij maar vechten voor zijn plek.

Post Reply