Nations league
- Justhomuch
Nations league
Spanje 0 - 2 aan de rust tegen Italie, had het toch niet zien aankomen na de furieuze start van de Italianen.
Wij komen áltijd terug!
Re: Nations league
Spanje toch weer op weg om een zalige ploeg te bouwen. Zien dat wij hun volgende tegenstander zijn
- Justhomuch
Hahaha … touché …
Criticasters lik op stuk
Das ze die Martinez maar buiten gooien
- Justhomuch
Ongelofelijk, maar vraag me af of dit wel echt aan de trainer ligt, dit deed me denken aan die match tegen Wales waar Naigolan die pegel scoort om dan met zen allen weg te zakken de rest van de wedstrijd en alsof een pandoering te krijgen, ik ben oprecht gefrustreert mijn nest ingekropen.
Wij komen áltijd terug!
Ik ben de laatste om een trainer de schuld te geven, want in mijn ogen zijn de spelers die het moeten doen. Maar nu met Martinez als je zo een generatie krijgt, en geen enkele prijs .en wat doet hij keer op keer gewoon de namen er op zetten. Waarom geen spelers laten spelen die fit en goed aan spelen zijn .
Beetje gelatenheid. Is 'maar' de Nations League natuurlijk. Ontgoocheling hier na het EK was toch wel 10x zo groot.
Denk dat we de verwachtingen voor de komende jaren wat gaan moeten bijspijkeren.
Denk dat we de verwachtingen voor de komende jaren wat gaan moeten bijspijkeren.