Duitsland
- Justhomuch
Re: Duitsland
Een match zonder publiek heeft meer weg van een training. Heb het maar aan mij laten voorbij gaan.
Wij komen áltijd terug!
Ik volg je helemaal... maar ik DE gaat het om nog meer geld dan hier. Dus snap ik dat ze het ook verder af willen maken. Of dat verstandig is, dat weet ik nietJusthomuch wrote: ↑Sun May 17, 2020 6:48 pmEen match zonder publiek heeft meer weg van een training. Heb het maar aan mij laten voorbij gaan.
Want geel en zwart ligt nauw aan't hart
't Blijft een groot experiment, maar de keerzijde klonk wel heel nefast voor de Bundesliga moet ik zeggen. Dit is gewoon een bittere pil die ze moeten doorslikken. Hopelijk kan het (af en toe) terug met volk, al dan niet beperkt.LeNNeMaN wrote: ↑Sun May 17, 2020 6:58 pmIk volg je helemaal... maar ik DE gaat het om nog meer geld dan hier. Dus snap ik dat ze het ook verder af willen maken. Of dat verstandig is, dat weet ik nietJusthomuch wrote: ↑Sun May 17, 2020 6:48 pmEen match zonder publiek heeft meer weg van een training. Heb het maar aan mij laten voorbij gaan.
Trouwens: Lewandowski. Wat een statistieken. Eigenlijk straf dat hij nooit in het lijstje van beste spelers wordt genoemd. Men praat qua spitsen altijd over Neymar en Mbappe, maar die gast is echt absurd consistent.
Hazard alweer een assist. Z'n twaalfde al dit seizoen.
Net gladbach gezien bensebani wat een speler is dat geworden zeg !
Awel, daar werd super veel op gekapt toen die bij ons zat. Heeft inderdaad heel veel fouten gemaakt, maar ik vond die in zijn laatste wedstrijden wel echt blaken van talent.
Goed voor die gast.
Idd, speelde gisteren precies wel in middenveld. Maar op laatste terug rij achteruit met al die vervangingen. Wat een duels die gast doet een echt beest !
Wow. Zalige stift.
Ziet er niet goed uit voor Dortmund.
Ziet er niet goed uit voor Dortmund.
Hoeveel jaar na elkaar zijn die nu kampioen ?