Rode Duivels
Re: Rode Duivels
Gewoon een voorgevoel. Er is altijd wel een topteam dat een slecht toernooi speelt en mijn gevoel zegt dat het nu wel eens onze beurt kan zijn.
Benieuwd wat er met het EK gaat gebeuren..
- Justhomuch
Secure match van de duivels, zeer weinig foutjes te bespeuren, toch al lang geleden.
Wij komen áltijd terug!
Dat wel. Zeker omdat buiten Mignolet en Denayer er geen enkele echt matchritme heeft. Bij sommigen zag je dat toch o.a. Thorgan Hazard.Justhomuch wrote: ↑Sat Sep 05, 2020 10:57 pmSecure match van de duivels, zeer weinig foutjes te bespeuren, toch al lang geleden.
Nu, zonder publiek, het blijft een raar gegeven.
Niet kunnen kijken, helaas. Wel goed dat er toch nog wat 'nieuwere' jongens hebben kunnen spelen. Het wordt stilaan tijd om die volgende generatie te brengen, denk ik.Justhomuch wrote: ↑Sat Sep 05, 2020 10:57 pmSecure match van de duivels, zeer weinig foutjes te bespeuren, toch al lang geleden.
- Justhomuch
Toegegeven, ik had er schrik voor.KRKN wrote: ↑Sun Sep 06, 2020 8:35 amNiet kunnen kijken, helaas. Wel goed dat er toch nog wat 'nieuwere' jongens hebben kunnen spelen. Het wordt stilaan tijd om die volgende generatie te brengen, denk ik.Justhomuch wrote: ↑Sat Sep 05, 2020 10:57 pmSecure match van de duivels, zeer weinig foutjes te bespeuren, toch al lang geleden.
De jonkies doen dat goed, het blok stond er, echt amper iets weggegeven tegen geen slechte ploeg.
Wij komen áltijd terug!
Goeie gelegenheid voor wat verjonging gisteren. Jammer genoeg niet kunnen zien.