Serie A - Italiaans voetbal
- Justhomuch
Re: Serie A - Italiaans voetbal
Bella Iltalia!fhughes wrote: ↑Mon Aug 07, 2023 8:12 pmJuventus is het zeker niet alleen,maar ze hebben altijd een eigen weg gelopen in Italië.Ze werden nooit echt op de kaart gezet en blijven nog steeds als hoge club beschouwd.Het lijkt een onlosmakelijke verbintenis met het land dat weerzinwekkend is om te vatten.Verdomme, wat voor een land?
Wij komen áltijd terug!
-
Ik heb vele vakanties doorgebracht als opgroeiende puber aan Gardameer en later met ex-lieven en huidige partner citytrips gedaan in Italie.Ben erg verliefd op het land,het eten,de taal,uiteraard op de Squadra.Iets minder op hun conservatieve politici zoals Berlusconi en Meloni.Maar ik ben meer dan 33 jaar Italiaan als de Squadra speelt.
- Justhomuch
Kan ik in volgen, heel lang geleden met mijn ouders nog eens naartoe gegaan, maar zou er nog eens naartoe willen.Guust Flater wrote: ↑Tue Aug 29, 2023 10:40 pmIk heb vele vakanties doorgebracht als opgroeiende puber aan Gardameer en later met ex-lieven en huidige partner citytrips gedaan in Italie.Ben erg verliefd op het land,het eten,de taal,uiteraard op de Squadra.Iets minder op hun conservatieve politici zoals Berlusconi en Meloni.Maar ik ben meer dan 33 jaar Italiaan als de Squadra speelt.
Wij komen áltijd terug!