Fifa World Cup 2026
- Justhomuch
Re: Fifa World Cup 2026
Wij komen áltijd terug!
-
LispFan1906
Het talent is er duidelijk wel, maar die laatste pass en het schot willen gewoon niet lukken. Ook het verdedigen op de counter moet beter. Ik vind het vooral heel jammer van Ngoy, want buiten die overtreding en die terugspeelbal tegen Egypte is hij onze beste speler op dit toernooi. Bon, op naar Nieuw-Zeeland

Dit trok op niks. Courtois het enige lichtpuntje, maar wanneer gaat mijnheer de volleyballer nog eens een bal klemmen?
Overigens heb ik volledig afgehaakt als supporter.
Ik kan mezelf al een paar jaar niet meer identificeren met die ploeg. Knielen voor blm was al erg, maar dit jaar pff een officieel tweetalig supporterslied uiteraard Frans/Engels, aan het oefenveld alleen een Franstalige banner, een bondscoach (op welke criteria werd die geselecteerd?) die zich totaal niet de moeite getroost om een woordje Nederlands te produceren, laat al maar.
Ik kan mezelf al een paar jaar niet meer identificeren met die ploeg. Knielen voor blm was al erg, maar dit jaar pff een officieel tweetalig supporterslied uiteraard Frans/Engels, aan het oefenveld alleen een Franstalige banner, een bondscoach (op welke criteria werd die geselecteerd?) die zich totaal niet de moeite getroost om een woordje Nederlands te produceren, laat al maar.
Allemaal spelers die in goede ploegen mee draaien , nu zie je dat een speler toppers rond u hebt staan het makkelijker is. Nu moet iedereen het zelf doen en het lukt niet. Alleen een de bruyne kan dat maar die is ook al 2 matchen niet veel. Ik denk dat wij de kampioen van de oefenmatchen zijn ! New Zeeland toch maar niet onderschatten
- Justhomuch
Idem, als je ziet hoe trots de schotten enz zijn, zijn wij toch echt een zielig volkje heJanus wrote: ↑Mon Jun 22, 2026 8:44 amOverigens heb ik volledig afgehaakt als supporter.

Als je het volkslied niet uit passie kunt meezingen, blijf dan gewoon thuis en pak uwe congé op.
Wij komen áltijd terug!
Je kan uren discussiëren over veldbezetting en wie je waar posteert, maar ik mis gewoon elke keer opnieuw grinta, over-mijn-lijk-mentaliteit, durf, lef en trots om dat Duivels shirt te mogen dragen.
- Justhomuch
Inderdaad, van mij mag daar ook geselecteerd op worden.
Wij komen áltijd terug!
Juist. Tegenwoordig zijn nationale ploegen met België op kop als clubs geworden met spelers die alleen aan hun carrière denken. Ik denk dat ze zelfs spijt hebben dat je niet meer van land kunnen wisselen eens ze een officiële wedstrijd hebben gespeeld.
Volgens de "analisten" is er niets mis met de inzet. Ik denk dat die toch andere matchen zien.