Fifa World Cup 2026

Internationale voetbalcompetities kunnen hier aan bod komen.
Flor
Posts: 2206
Joined: Wed Nov 14, 2018 8:34 pm
Re: Fifa World Cup 2026

Post by Flor » Sun Jun 21, 2026 1:06 pm

Vanavond 3-0 8-)

User avatar
Justhomuch
Posts: 3739
Joined: Sun Mar 31, 2019 2:45 pm
Re: Fifa World Cup 2026

Post by Justhomuch » Sun Jun 21, 2026 6:14 pm

Flor wrote:
Sun Jun 21, 2026 1:06 pm
Vanavond 3-0 8-)
Teken ik voor!
Wij komen áltijd terug!

LispFan1906
Posts: 117
Joined: Sat Sep 06, 2025 6:26 am
Re: Fifa World Cup 2026

Post by LispFan1906 » Mon Jun 22, 2026 12:40 am

Het talent is er duidelijk wel, maar die laatste pass en het schot willen gewoon niet lukken. Ook het verdedigen op de counter moet beter. Ik vind het vooral heel jammer van Ngoy, want buiten die overtreding en die terugspeelbal tegen Egypte is hij onze beste speler op dit toernooi. Bon, op naar Nieuw-Zeeland💪

Janus
Posts: 210
Joined: Sat Nov 24, 2018 12:41 am
Re: Fifa World Cup 2026

Post by Janus » Mon Jun 22, 2026 8:32 am

Dit trok op niks. Courtois het enige lichtpuntje, maar wanneer gaat mijnheer de volleyballer nog eens een bal klemmen?

Janus
Posts: 210
Joined: Sat Nov 24, 2018 12:41 am
Re: Fifa World Cup 2026

Post by Janus » Mon Jun 22, 2026 8:44 am

Overigens heb ik volledig afgehaakt als supporter.
Ik kan mezelf al een paar jaar niet meer identificeren met die ploeg. Knielen voor blm was al erg, maar dit jaar pff een officieel tweetalig supporterslied uiteraard Frans/Engels, aan het oefenveld alleen een Franstalige banner, een bondscoach (op welke criteria werd die geselecteerd?) die zich totaal niet de moeite getroost om een woordje Nederlands te produceren, laat al maar.

Carlke
Posts: 3111
Joined: Thu Jan 31, 2019 9:23 pm
Re: Fifa World Cup 2026

Post by Carlke » Mon Jun 22, 2026 9:32 am

Allemaal spelers die in goede ploegen mee draaien , nu zie je dat een speler toppers rond u hebt staan het makkelijker is. Nu moet iedereen het zelf doen en het lukt niet. Alleen een de bruyne kan dat maar die is ook al 2 matchen niet veel. Ik denk dat wij de kampioen van de oefenmatchen zijn ! New Zeeland toch maar niet onderschatten

User avatar
Justhomuch
Posts: 3739
Joined: Sun Mar 31, 2019 2:45 pm
Re: Fifa World Cup 2026

Post by Justhomuch » Mon Jun 22, 2026 10:20 am

Janus wrote:
Mon Jun 22, 2026 8:44 am
Overigens heb ik volledig afgehaakt als supporter.
Ik kan mezelf al een paar jaar niet meer identificeren met die ploeg. Knielen voor blm was al erg, maar dit jaar pff een officieel tweetalig supporterslied uiteraard Frans/Engels, aan het oefenveld alleen een Franstalige banner, een bondscoach (op welke criteria werd die geselecteerd?) die zich totaal niet de moeite getroost om een woordje Nederlands te produceren, laat al maar.
Idem, als je ziet hoe trots de schotten enz zijn, zijn wij toch echt een zielig volkje he 😅

Als je het volkslied niet uit passie kunt meezingen, blijf dan gewoon thuis en pak uwe congé op.
Wij komen áltijd terug!

Nirvana
Posts: 159
Joined: Sun Apr 19, 2020 6:20 am
Re: Fifa World Cup 2026

Post by Nirvana » Mon Jun 22, 2026 9:50 pm

Je kan uren discussiëren over veldbezetting en wie je waar posteert, maar ik mis gewoon elke keer opnieuw grinta, over-mijn-lijk-mentaliteit, durf, lef en trots om dat Duivels shirt te mogen dragen.

User avatar
Justhomuch
Posts: 3739
Joined: Sun Mar 31, 2019 2:45 pm
Re: Fifa World Cup 2026

Post by Justhomuch » Tue Jun 23, 2026 5:59 am

Nirvana wrote:
Mon Jun 22, 2026 9:50 pm
Je kan uren discussiëren over veldbezetting en wie je waar posteert, maar ik mis gewoon elke keer opnieuw grinta, over-mijn-lijk-mentaliteit, durf, lef en trots om dat Duivels shirt te mogen dragen.
Inderdaad, van mij mag daar ook geselecteerd op worden.
Wij komen áltijd terug!

Janus
Posts: 210
Joined: Sat Nov 24, 2018 12:41 am
Re: Fifa World Cup 2026

Post by Janus » Tue Jun 23, 2026 11:57 am

Nirvana wrote:
Mon Jun 22, 2026 9:50 pm
Je kan uren discussiëren over veldbezetting en wie je waar posteert, maar ik mis gewoon elke keer opnieuw grinta, over-mijn-lijk-mentaliteit, durf, lef en trots om dat Duivels shirt te mogen dragen.
Juist. Tegenwoordig zijn nationale ploegen met België op kop als clubs geworden met spelers die alleen aan hun carrière denken. Ik denk dat ze zelfs spijt hebben dat je niet meer van land kunnen wisselen eens ze een officiële wedstrijd hebben gespeeld.
Volgens de "analisten" is er niets mis met de inzet. Ik denk dat die toch andere matchen zien.


Post Reply