Premier League
Re: Premier League
Heb efkes met denogen moeten knipperen deze ochtend. Chelsea 0-4 om hun oren tegen bournemouth
Higuain zal ook moeten slikken.
Higuain zal ook moeten slikken.
Sarri heeft de spelers blijkbaar een bolwassing van jewelste gegeven.
Blij dat Liverpool punten heeft laten liggen. Het maakt de zaken nog iets spannender.
City - Chelsea
6-0
Zou wel eens het einde van Sarri kunnen betekeken.
Aguero is toch wel echt een wereldtopper. De spotlights lijken niet zo vaak op hem te staan maar wat hij neerzet is wel echt ongelooflijk. Bijzonder consistente spits. Zijn eerste goal was er ook eentje uit de boekjes.
6-0
Aguero is toch wel echt een wereldtopper. De spotlights lijken niet zo vaak op hem te staan maar wat hij neerzet is wel echt ongelooflijk. Bijzonder consistente spits. Zijn eerste goal was er ook eentje uit de boekjes.
11e hattrick in de premier league. Fenomeen. En Liverpool zal toch ook efkes geslikt hebben.Flor wrote: ↑Sun Feb 10, 2019 6:54 pmCity - Chelsea
6-0
Utd eindelijk verloren in de competitie. Arsenal thuis fit jaar erg sterk.
Ik zet m’n geld inmiddels op City.
Ik zet m’n geld inmiddels op City.
Dat nieuw stadion van Spurs: wow
Solkjaer tekent voor 3 jaar bij Man Utd. Benieuwd hoeveel hij mag spenderen deze zomer, want dat blijft toch nodig. Teveel zwakke plekken in dat elftal.
We zijn er weer aan begonnen! 4-1 voor Liverpool, met goals van oa. Origi & Van Dyck. Dat laatste is goed voor m'n fantasy football team
Zowel Liverpool als City zetten hun ambities duidelijk neer. Het gaat tussen die 2 gaan denk ik..