EK 2024

Internationale voetbalcompetities kunnen hier aan bod komen.
Justhomuch
Re: EK 2024

Post by Justhomuch » Mon Jun 17, 2024 10:23 pm

Carlke wrote:
Mon Jun 17, 2024 10:00 pm
Nu niet gaan overdrijven he ! Ik zeg niet dat het goed was maar nu al zeggen we gaan naar huis . 2 doelpunten afgekeurd heel close ! Hands oke maar ook aan overkant was het hands dan geen var . Dus het zat ook niet echt mee. Kansen waren er ook voldoende lukaku 2 grote en de grootste babayoco.maar het spel was verre van goed ... de pases van onze verdedigers waren nooit goed op 1 na van de bast.vergeet niet de 4 beste 3 de gaan ook door. Dus nog niet dramatiseren .
Ook waar dat laatste, maar zie ons niets pakken als ze op deze manier blijven spelen, ook die tactische keuzes.
Wij komen áltijd terug!

ozzy105

Post by ozzy105 » Mon Jun 17, 2024 10:34 pm

Carlke wrote:
Nu niet gaan overdrijven he ! Ik zeg niet dat het goed was maar nu al zeggen we gaan naar huis . 2 doelpunten afgekeurd heel close ! Hands oke maar ook aan overkant was het hands dan geen var . Dus het zat ook niet echt mee. Kansen waren er ook voldoende lukaku 2 grote en de grootste babayoco.maar het spel was verre van goed ... de pases van onze verdedigers waren nooit goed op 1 na van de bast.vergeet niet de 4 beste 3 de gaan ook door. Dus nog niet dramatiseren .
Als je tegen en met alle respect hoor Carlke tegen de nummer 48 in de wereldranking nog geen goal kan maken... De Roemenen zitten in de flow, zij zullen deze match zeer goed geanalyseerd hebben en de zwakte achteraan ook proberen uit te buiten! Neen echt voor mij is het game over net als tijdens het voorbije WK ook ferm ontgoochelend was! Tedesco mag deze nederlaag op zijn hoed steken door zijn rare opstelling bovendien begrijp ik nog altijd niet waarom hij een De Bast meenam en bv een Alderweireld thuis liet, een speler met ervaring enz. We hebben niks te zoeken op dat EK hoe erg het ook is de vroegtijdige uitschakeling tijdens het voorbij WK was geen toeval maar ieder zijn gedacht natuurlijk.

ozzy105

Post by ozzy105 » Mon Jun 17, 2024 10:35 pm

Justhomuch wrote:
Mon Jun 17, 2024 10:23 pm
Carlke wrote:
Ook waar dat laatste, maar zie ons niets pakken als ze op deze manier blijven spelen, ook die tactische keuzes.
2...

Carlke

Post by Carlke » Mon Jun 17, 2024 10:39 pm

Justhomuch wrote:
Mon Jun 17, 2024 10:23 pm
Carlke wrote:
Oke maar je moet niet goed spelen om te winnen maak u kansen af en je wint vandaag ! Ik zie ons toch door gaan hoor ...en dan kan er veel . Maar inderdaad tedesco maakt rare keuzes daar ben ik het eens mee.

ozzy105

Post by ozzy105 » Mon Jun 17, 2024 10:45 pm

Even herinneren de laatste twee speeldagen op het afgelopen WK geen goal kunnen maken nu weer niet de lijn wordt dus doorgetrokken! Dit begint ook in het hoofd te spelen hoor, hoeveel kansen heeft Lukaku de laatste 2 matchen tegen de Kroaten en vandaag niet verprutst???

Carlke

Post by Carlke » Mon Jun 17, 2024 10:51 pm

ozzy105 wrote:
Mon Jun 17, 2024 10:45 pm
Even herinneren de laatste twee speeldagen op het afgelopen WK geen goal kunnen maken nu weer niet de lijn wordt dus doorgetrokken! Dit begint ook in het hoofd te spelen hoor, hoeveel kansen heeft Lukaku de laatste 2 matchen tegen de Kroaten en vandaag niet verprutst???
Ben blij dat je die hebt hoeveel maakte hij er al ! Of ze wonnen nog veel minder matchen . Verprutst wat dan trozard en babayoco was veel simpeler hoor ...maar ja volgende match winnen en alles is weer dik in orde ... nog eens de beste 4 3 de gaan ook door,

ozzy105

Post by ozzy105 » Mon Jun 17, 2024 11:00 pm

Carlke wrote:
Mon Jun 17, 2024 10:51 pm
ozzy105 wrote:
Mon Jun 17, 2024 10:45 pm
Ben blij dat je die hebt hoeveel maakte hij er al ! Of ze wonnen nog veel minder matchen . Verprutst wat dan trozard en babayoco was veel simpeler hoor ...maar ja volgende match winnen en alles is weer dik in orde ... nog eens de beste 4 3 de gaan ook door,
Ik hoop het laatste ook maar vrees er voor KDB is een schim van City, achteraan zo kwetsbaar met De Bast en co en vooraan breekt men geen spotten meer de laatste 3 matchen op een tornooi waar het voor de knikkers gaat. Ik zou zaterdag starten met babayoco-docu-lukaku en op het middenveld met Tielemans. Alles of niks.

Netzer

Post by Netzer » Mon Jun 17, 2024 11:04 pm

Carrasco op de linksachter zetten zonder ook zo maar één keer gespeeld te hebben, je moet er maar opkomen.
Verder zat het toch echt allemaal niet mee, 2 goals afgekeurd waarvan één onterecht (onvrijwillig handspel), jammer dat hij dan dat handspel in de backlijn van Slowakije NIET gezien heeft ...
Neemt niet weg dat het niet goed was, zat geen vaart en geen grinta in het spel, dat gaat tegen de Roemenen echt veel beter moeten.
En kan er iemand tegen de Kevin zeggen dat er echt wel iets meer van een speler van zijn kaliber verwacht wordt ?
Formerly known as Lisp-boy

ozzy105

Post by ozzy105 » Mon Jun 17, 2024 11:14 pm

Je hebt zo van die spelers die beter presteren bij hun club dan voor hun land KDB is zo iemand, ik vind persoonlijk dat hij al dikwijls ontgoochelde bij de Duivels destijds dacht ik van tja er loopt ook nog ene Hazard rond nu geen twijfels meer! Openda is ook zulk iemand vrees ik bij zijn club scoort hij bij de vleet voor de nationale ploeg.....

Carlke

Post by Carlke » Mon Jun 17, 2024 11:42 pm

ozzy105 wrote:
Mon Jun 17, 2024 11:14 pm
Je hebt zo van die spelers die beter presteren bij hun club dan voor hun land KDB is zo iemand, ik vind persoonlijk dat hij al dikwijls ontgoochelde bij de Duivels destijds dacht ik van tja er loopt ook nog ene Hazard rond nu geen twijfels meer! Openda is ook zulk iemand vrees ik bij zijn club scoort hij bij de vleet voor de nationale ploeg.....
2... dat is waar maar ja in u club train je elke dag samen... breng je grotendeels u dagen door ... dus eigenlijk beetje begrijpelijk. Openda hopelijk maakt die er snel eentje kan de trein vertrokken zijn ! Vond hem vandaag goed invallen ... jammer had hem goed gedaan die assist.

Post Reply