Serie A - Italiaans voetbal
Re: Serie A - Italiaans voetbal
Ibra doet het toch maar weer eens. Te zot voor woorden eigenlijk.
Ik ben dit seizoen de Serie A toch iets meer aan het volgen als anders, omwille van Lukaku. Ik gun hem een titel zo ongelooflijk hard. Zou toch wat criticasters doen kalmeren.
Ik denk niet dat Inter de titel nog kan ontglippen. En dat zou toch heel hard Lukaku z'n verdienste zijn.
Zou een afscheid in schoonheid zijn. Hij heeft weeral gescoord trouwens in een inhaalmatch.
De titel écht binnen handbereik nu. Het kan prijs zijn als de concurrentie punten laat liggen.
Zalig dat Lukaku nog eens een serieuze prijs aan z'n palmares mag toevoegen. Na al die jaren van Juve is dit toch wel een serieuze prestatie. Die gaat met veel vertrouwen naar het EK afzakken.
- Justhomuch
Juventus nog maar eens een jaartje geen Europees voetbal door de financial fair play, vroeger als kind altijd fan geweest van die club, maar de laatste jaren toch serieus van hun pluimen verloren door extra sportieve zaken
Wij komen áltijd terug!
-
Na 33(!) jaar sta ik dit jaar niet achter de oude dame.Meermaals coruptie,omkoping en andere gore zaken.Eens stopt het.Ik ga de club met mooiste kleurencombinatie volgen,AC Milaan.
- Justhomuch
Die zijn wel helemaal terug van weggeweestGuust Flater wrote: ↑Fri Jul 28, 2023 11:02 pmNa 33(!) jaar sta ik dit jaar niet achter de oude dame.Meermaals coruptie,omkoping en andere gore zaken.Eens stopt het.Ik ga de club met mooiste kleurencombinatie volgen,AC Milaan.
Wij komen áltijd terug!