Rode Duivels
Re: Rode Duivels
Sneu van de Belgen gisteren. Een overwinning had al een quasi zekere kwalificatie kunnen opleveren. Duidelijk dat iedereen wat op z'n tandvlees zit.
-
Zijn gewoon te plat,hoog tijd voor paar andere spelers
De 25 spelers die meegaan naar het EK net vrijgegeven. Er zitten toch een paar spelers bij die de wenkbrauwen doen fronsen neem nu bv ene Vermeeren die amper een paar minuten speelde bij zijn club tov een in bloedvorm verkeerde HVA of DeBast ipv Alderweireld.. Komt Tedesco met de uitleg de beste spelers moeten meegaan ja man... :?Seeldrayers die met zijn club het uitstekend doet er ook niet bij ene Vranckx dan weer wel die meer bankzitter is bij zijn club dan hem lief is. Maar de beste spelers moeten mee!
Ik vond de uitleg van Tedesco helder en duidelijk. Zwaar verschil met Vermeeren. Ik vind dat er maar 1 rare naam bij zit en dat is Vranckx.
Vermeeren heeft de voorbije 6 maanden amper hoeveel was het nu weer 160 minuten gespeelt hij komt de laatste maanden zelfs niet meer van de bank. Wat gaat hij daar doen? Zonder wedstrijdritme en tegen de grote mensen. Met alle respect maar moet nog bewijzen dat hij meekan met de grote jongens. In de Belgische competitie wat goede matchen spelen tegen soms Janneke en Mieke ok maar dit is nog wat anders hoor. Alderweireld had ik ook meegenomen speelt al 2 goede seizoenen en heeft pakken ervaring!
- Justhomuch
En Alderweireldt speelt dan niet tegen janneke en mieke?ozzy105 wrote: ↑Tue May 28, 2024 9:43 pmVermeeren heeft de voorbije 6 maanden amper hoeveel was het nu weer 160 minuten gespeelt hij komt de laatste maanden zelfs niet meer van de bank. Wat gaat hij daar doen? Zonder wedstrijdritme en tegen de grote mensen. Met alle respect maar moet nog bewijzen dat hij meekan met de grote jongens. In de Belgische competitie wat goede matchen spelen tegen soms Janneke en Mieke ok maar dit is nog wat anders hoor. Alderweireld had ik ook meegenomen speelt al 2 goede seizoenen en heeft pakken ervaring!
Wij komen áltijd terug!
De uitleg van Tedesco was inderdaad zeer helder.
Sommige mensen houden er gewoon van om op alles kritiek te geven...
Sommige mensen houden er gewoon van om op alles kritiek te geven...