3e Amateur
-
Re: 3e Amateur
Het ziet er inderdaad naar uit dat onze Zusterclub een spannende zondag tegemoet gaat op M*chelen.
Maar Tienen speelt tegen de laatste dus zullen die eerste periode wel halen zeker?
Maar Tienen speelt tegen de laatste dus zullen die eerste periode wel halen zeker?
Dat denk ik ook (van tienen) nu weet je nooit in het voetbal. Los van winst of verlies van de eerste periodetitel heeft Lyra-Lierse een mooi parcours afgelegd.Donovanbob wrote: ↑Sat Nov 03, 2018 10:39 amHet ziet er inderdaad naar uit dat onze Zusterclub een spannende zondag tegemoet gaat op M*chelen.
-
Dat recht heeft u, ik zou het gewoon leuk vinden als we het beleefd houden.Vergaaneglorie wrote: ↑Sat Nov 03, 2018 10:46 amEn ook even goed LL bekritizeerd zal worden zoals daar op het forum LK aanzien wordt door een groot deel!
Zou jammer zijn. Er zijn tenslotte flink wat mensen die naar beide clubs gaan kijken.Vergaaneglorie wrote: ↑Sat Nov 03, 2018 10:46 amEn ook even goed LL bekritizeerd zal worden zoals daar op het forum LK aanzien wordt door een groot deel!
Voila. Iedereen welkom op het forum We houden het inderdaad gewoon beleefd.Saki wrote: ↑Sat Nov 03, 2018 10:55 amDat recht heeft u, ik zou het gewoon leuk vinden als we het beleefd houden.Vergaaneglorie wrote: ↑Sat Nov 03, 2018 10:46 amEn ook even goed LL bekritizeerd zal worden zoals daar op het forum LK aanzien wordt door een groot deel!