Challenger Pro League
Re: Proximus league
Ik vrees voor Bob zijn positie als ze niet 2de eindigen, eerlijkgezegd.Justhomuch wrote: ↑Wed Mar 03, 2021 8:47 pmWesterlo voldoet toch niet aan de verwachtingen dit seizoen
vrees ik ook voor de turken zullen resultaat willen zien aanmodderen en blijven geld pompen in deze reeks zal not done zijn logisch ook en ieder jaar zal moeilijker worden... Neem maar aan Deinze-Seraing-Lommel en of rwdm zullen volgend jaar willen scoren vooral voor Deinze zal het ook van moetes zijn met zulke dure spelers...Flor wrote: ↑Wed Mar 03, 2021 8:51 pmIk vrees voor Bob zijn positie als ze niet 2de eindigen, eerlijkgezegd.Justhomuch wrote: ↑Wed Mar 03, 2021 8:47 pmWesterlo voldoet toch niet aan de verwachtingen dit seizoen
De Decker volgend seizoen trainer van Deinze....
Als ik me niet vergis kan Union volgende week kampioen spelen, als de resultaten wat mee zitten.
Seraing-Westerlo 1-1 Nooit BP zo gestresseerd gezien op de bank zou die nattigheid voelen nu het weer niks wordt en ook volgend seizoen 1b hun deel zal zijn?
Heb die match gezien, Westerlo heeft het zelf gezocht ! Komen snel op 0-1 en gaan in hun kot kruipen als angsthazen. 8 min voor tijd 1-1. Toen vallen ze aan en krijgen nog paar kansen voor 1-2. Dat ze na 0-1 hun spel blijven spelen winnen ze daar altijd !
Seraing verdiende toch ruim verdiend dat punt hoor niet vergeten dat ze in de eerste helft een zuivere penaltyfout op Bernier niet toegewezen kregen bij een 0-1 stand wat is dat toch met de arbitrage? In de tweede helft kregen ze ook nog goede kansen slechts 2 voor Westerlo bij 0-1 stand die omhaal voor het lege doel maar zou onverdiend hebben geweest en toen Seraing in de laatste minuten met 10 was gevallen nog een grote kans. Seraing heeft een veel betere en ruimere kern tov met alle respect hoor Westerlo!
Ozzy omzet niet dat Seraing het niet verdiende zeker wel, Westerlo had zich niet moeten ingraven na de 0-1.ozzy105 wrote: ↑Sun Mar 07, 2021 10:52 pmSeraing verdiende toch ruim verdiend dat punt hoor niet vergeten dat ze in de eerste helft een zuivere penaltyfout op Bernier niet toegewezen kregen bij een 0-1 stand wat is dat toch met de arbitrage? In de tweede helft kregen ze ook nog goede kansen slechts 2 voor Westerlo bij 0-1 stand die omhaal voor het lege doel maar zou onverdiend hebben geweest en toen Seraing in de laatste minuten met 10 was gevallen nog een grote kans. Seraing heeft een veel betere en ruimere kern tov met alle respect hoor Westerlo!
Moeten eerlijk zijn: met die kern zou BP beter moeten presteren.
Verder niks dan lof uiteraard voor hem, maar ik denk niet dat het bestuur van Westerlo zo geduldig zal zijn.