Challenger Pro League
- Justhomuch
Re: Proximus league
RWDM klopt Westerlo. Voor wie er nog aan zou twijfelen: dat doet ons lot toch wel finaal in handen van de Pro League leggen vrees ik.
Iemand een idee wanneer de datum van de volgende vergadering plaats gaat vinden? In maart, maar wanneer?
4 maart dacht ik!
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Het belang van die beslissing kan moeilijk overschat worden denk ik. Niet alleen omwille van de gebruikelijek degradatiezorgen, maar ook gewoon om in te stappen in een competitie die hopelijk hervormd gaat zijn én voor ons veel levensvatbaarder zou zijn als die terug naar een 'gewone' tweede klasse gaat. Met ploegen zoals Thes en Patro erin, zijn we niet noodzakelijk meer het zwakke broertje.
Als je op iets langere termijn 1A ambieert maakt dat niet zoveel uit (alhoewel ik liever iets meer ploegen zie, dan heb je een gevarieerder seizoen). Het belangrijkste lijkt me vooral dat we niet degraderen.Flor wrote: ↑Mon Feb 22, 2021 2:42 pmHet belang van die beslissing kan moeilijk overschat worden denk ik. Niet alleen omwille van de gebruikelijek degradatiezorgen, maar ook gewoon om in te stappen in een competitie die hopelijk hervormd gaat zijn én voor ons veel levensvatbaarder zou zijn als die terug naar een 'gewone' tweede klasse gaat. Met ploegen zoals Thes en Patro erin, zijn we niet noodzakelijk meer het zwakke broertje.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Goh, denken daar nog veel mensen? Nu, met extra geldschieters kan het snel keren, daar niet van. Dat hebben we genoeg gezien rond ons.Berrem wrote: ↑Mon Feb 22, 2021 3:20 pmAls je op iets langere termijn 1A ambieert maakt dat niet zoveel uit (alhoewel ik liever iets meer ploegen zie, dan heb je een gevarieerder seizoen). Het belangrijkste lijkt me vooral dat we niet degraderen.Flor wrote: ↑Mon Feb 22, 2021 2:42 pmHet belang van die beslissing kan moeilijk overschat worden denk ik. Niet alleen omwille van de gebruikelijek degradatiezorgen, maar ook gewoon om in te stappen in een competitie die hopelijk hervormd gaat zijn én voor ons veel levensvatbaarder zou zijn als die terug naar een 'gewone' tweede klasse gaat. Met ploegen zoals Thes en Patro erin, zijn we niet noodzakelijk meer het zwakke broertje.
RWDM binnenkort tegen Club NXT. Dat gaat helemaal de genadeslag zijn..