Challenger Pro League
Re: Proximus league
3-2 nu. Als RWDM fan word je daar knettergek van.
De Pro League schuift de bal voor zich uit en beslist vandaag..niks. Begin maart proberen ze nog eens.
Is toch om knettergek van te worden.
Is toch om knettergek van te worden.
Voor ons zeker een nadeel want sportieve redding is bijna uitgesloten. Dus zouden toch op tijd moeten weten waar, anders weer zelfde probleem om spelers bij te laten tekenen en eventuele versterkingen .
Volgens gva vandaag is men bezig met een nieuwe formule in 1b nl de vier belofteploegen Anderlecht-club Brugge-Genk en standard+ het opgeviste virton + 2 stijgers uit 1 nationale en de 7 clubs waaronder jawel lierse kempenzonen die nu deel uitmaken in 1b zodat er volgend seizoen aangetreden wordt in 1b met 14 clubs! Men zou binnen twee-drie weken een overeenkomst bereiken.
Hoe ga je in godsnaam die 2 stijgers uit 1e nationale bepalen?ozzy105 wrote: ↑Tue Jan 26, 2021 6:29 pmVolgens gva vandaag is men bezig met een nieuwe formule in 1b nl de vier belofteploegen Anderlecht-club Brugge-Genk en standard+ het opgeviste virton + 2 stijgers uit 1 nationale en de 7 clubs waaronder jawel lierse kempenzonen die nu deel uitmaken in 1b zodat er volgend seizoen aangetreden wordt in 1b met 14 clubs! Men zou binnen twee-drie weken een overeenkomst bereiken.
Pierre Francois vat het goed samen:
https://sporza.be/nl/2021/01/26/pierre- ... 681876530/
Die formule zie ik wel zitten, al zie ik inderdaad niet in hoe ze die 2 stijgers gaan aanduiden. Verder gematigd enthousiast over die belofteploegen, maar die tendens gaan we niet kunnen tegenhouden. Als er genoeg 'normale' ploegen zijn vind ik dat nog best OK.ozzy105 wrote: ↑Tue Jan 26, 2021 6:29 pmVolgens gva vandaag is men bezig met een nieuwe formule in 1b nl de vier belofteploegen Anderlecht-club Brugge-Genk en standard+ het opgeviste virton + 2 stijgers uit 1 nationale en de 7 clubs waaronder jawel lierse kempenzonen die nu deel uitmaken in 1b zodat er volgend seizoen aangetreden wordt in 1b met 14 clubs! Men zou binnen twee-drie weken een overeenkomst bereiken.
Lk gaat gewoonweg ook volgend seizoen deel uitmaken van 1b hoe een formule er ook zal uitzien dat is mijn aanvoelen he mensen. Ofwel dankzij de formule die ze nu voorstellen 14 clubs in 1b ofwel opnieuw slechts 8 clubs met het opgeviste virton en zonder de belofteploeg van club Brugge! Men houd blijkbaar van Geel-zwart het was ooit anders.