1ste Amateur
Re: 1ste Amateur
Brugge zet Knokke vlot weg. Toch jammer dat wij zo'n oefenmatchen niet hebben.
Antwerpse clubs mogen zelfs niet trainen. We hebben niet eens 1 oefenmatch op de teller..
Competitie wordt wellicht toch uitgesteld, dixit Marc van Craen.
https://sporza.be/nl/2020/07/28/marc-va ... 951675162/
https://sporza.be/nl/2020/07/28/marc-va ... 951675162/
- Justhomuch
-
Als ze zulke spelers halen, maken we volgend seizoen mss toch nog wel kans. Met alle respect maar Vinck was echt niet de oude.
Begrijp ik niet. Ze hebben met Delorge en Daesselaire al 2 rechtsbacks
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik gun ze het beiden van harte.
Nu: Vinck moest zowel weg bij Deinze als LK. Dat zegt toch iets.
Aan Doumbia gaan ze nog veel plezier beleven.
Doumbia heeft blijkbaar veel problemen met de knie. Is dus ook koffiedik kijken. Ik vind dat ze rare transfers doen daar. Zoveel mogelijk 'namen' binnentrekken. Is niet persé een garantie op succes hoor. Hoe kunnen ze in godsnaam iemand als bijvoorbeeld Doumbia gescout hebben? DIe heeft bij ons 3 matchen meegedaan en het seizoen ervoor bijna een heel jaar gekwetst geweest bij Maribor. Dat is toch puur mannen binnenhalen op basis van cv en connecties met managers?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik heb contact met iemand van Roeselare en blijkbaar worden die transfers daar gedaan door niemand minder dan jolan fund, een 25-jarige...Axassin wrote: ↑Wed Jul 29, 2020 4:30 pmDoumbia heeft blijkbaar veel problemen met de knie. Is dus ook koffiedik kijken. Ik vind dat ze rare transfers doen daar. Zoveel mogelijk 'namen' binnentrekken. Is niet persé een garantie op succes hoor. Hoe kunnen ze in godsnaam iemand als bijvoorbeeld Doumbia gescout hebben? DIe heeft bij ons 3 matchen meegedaan en het seizoen ervoor bijna een heel jaar gekwetst geweest bij Maribor. Dat is toch puur mannen binnenhalen op basis van cv en connecties met managers?
De kerel waarmee ik in contact ben, begint zich ook stilletjes aan vragen te stellen over de transfers die hij regelt.