Challenger Pro League
Re: Proximus league
De geruchten lagen ook rond dat bedrag. Maar geen idee of iemand dat kan bevestigen.KLSK190630 wrote: ↑Thu Dec 31, 2020 2:39 pm
Iemand een gedacht wat wij voor fredje gekregen hebben?
-
- Justhomuch
Zou inderdaad genne vette zijn. Anderzijds: ik denk dat Fredje vooral zelf erg graag weg wou, dus ben toch ergens blij dat hij nu nog een leukere tijd tegemoet kan gaan aan wat toch het slot van zijn carriere is, lijkt me.
-
Wat ik hoorde, was Fred enorm teleurgesteld was en dit redelijk snel na zijn terugkomst op het Lisp. Blijkbaar was er nog niet veel veranderd.KRKN wrote: ↑Tue Jan 05, 2021 8:30 pmZou inderdaad genne vette zijn. Anderzijds: ik denk dat Fredje vooral zelf erg graag weg wou, dus ben toch ergens blij dat hij nu nog een leukere tijd tegemoet kan gaan aan wat toch het slot van zijn carriere is, lijkt me.
Hij had ook niet zo'n goede band met veel spelers. Te veel amateurs.
Iemand een idee wanneer de Pro League terug samenkomt om het format te bespreken?
was dat niet 18 januari? Kort nadat de regering samen was geweest over eventuele versoepelingen... Nu die versoepelingen gaan ten vroegste komen begin maart en moeten de cijfers blijven dalen en moet je nog 3 weken bijrekenen dus zit je al in april... Bovendien is het volgens sommige virologen realistischer aan versoepelen te denken in april als je dan nog eens drie weken gaat bijtellen zit je begin mei... Wordt bijna zo goed als onmogelijk dat de amateurreeksen herstarten.
Ik dacht ook zoiets ja. Ben benieuwd. Ga het pas geloven als het op papier staat. Heb met de bond al iets teveel onverwachte wendingen gezien.ozzy105 wrote: ↑Wed Jan 06, 2021 6:21 pmwas dat niet 18 januari? Kort nadat de regering samen was geweest over eventuele versoepelingen... Nu die versoepelingen gaan ten vroegste komen begin maart en moeten de cijfers blijven dalen en moet je nog 3 weken bijrekenen dus zit je al in april... Bovendien is het volgens sommige virologen realistischer aan versoepelen te denken in april als je dan nog eens drie weken gaat bijtellen zit je begin mei... Wordt bijna zo goed als onmogelijk dat de amateurreeksen herstarten.