Challenger Pro League
Re: Proximus league
Terecht ontslag niet blijven aanmodderen na een 11 op 27 , ik wou dat ze op het lisp ook ééns eindelijk hun conclusies trekken .. veel te weinig met de kwaliteit die op het kiel aanwezig is slechter kan het niet!KRKN wrote: ↑Wed Oct 09, 2019 2:24 pmIk vind Losada een prima kerel, maar moet inderdaad toch nog veel bewijzen. Een gok. Anderzijds: periode 1 is toch al gaan vliegen.Vergaaneglorie wrote: ↑Wed Oct 09, 2019 11:33 amyep, ik zou toch een gerenomeerde trainer zoeken die 1B wat kent. Promotie is een must daar dus veel druk bij de onervaren trainer losada!
Trainerswissel op Beerschot geen beterschap 1-2 onderuit tegen westel !
En inmiddels wipt uberhaupt Virton over OHL. Straf toch wel.
Anderlecht krijgt 5000 euro boete voor de dubbelrol van Kompany. Een lachertje lijkt me.
Voetballend wel vind ik spelen aardig voetbal al paar keer gezien op tv. Natuurlijk wat de rest betreft helemaal niet !
-
Vergaaneglorie
Peter Maes naar Lommel, die zakt ook snel naar beneden.
Toch straf. Heb hem als coach vrij hoog zitten. Z’n ster is inderdaad misschien wel wat tanende.Vergaaneglorie wrote: ↑Thu Oct 17, 2019 7:16 pmPeter Maes naar Lommel, die zakt ook snel naar beneden.
Vooral zijn activiteiten naast het coach zijn?
Enveloppen ontvangen. Daar is hij blijkbaar nogal goed in.
Enveloppen ontvangen. Daar is hij blijkbaar nogal goed in.
-
Vergaaneglorie
En wat heeft Losada al bijgebracht ondertussen?? noppes! een 3/9 dusozzy105 wrote: ↑Wed Oct 09, 2019 2:41 pmTerecht ontslag niet blijven aanmodderen na een 11 op 27 , ik wou dat ze op het lisp ook ééns eindelijk hun conclusies trekken .. veel te weinig met de kwaliteit die op het kiel aanwezig is slechter kan het niet!KRKN wrote: ↑Wed Oct 09, 2019 2:24 pmIk vind Losada een prima kerel, maar moet inderdaad toch nog veel bewijzen. Een gok. Anderzijds: periode 1 is toch al gaan vliegen.Vergaaneglorie wrote: ↑Wed Oct 09, 2019 11:33 amyep, ik zou toch een gerenomeerde trainer zoeken die 1B wat kent. Promotie is een must daar dus veel druk bij de onervaren trainer losada!