1ste Amateur
Re: 1ste Amateur
Dit vind ik ook straf ! Eerst op fb alles likes geven, dit zou toch willen zeggen dat hij wou komen en dat er mogelijk gesprekken geweest zijn.KLSK190630 wrote: ↑Mon Jun 15, 2020 8:35 pmAmai, dees is vrij triestig. Ik hoop dat het van niet willen is en niet van niet kunnen.
Eerste amateur bestaat niet meer naamswijziging het is nu blijkbaar eerste nationale !
- Justhomuch
Tegen mij op instagram gezegd dat hij het heel cool zou vinden om naar Lier te komen, ben ook wel teleurgesteld tbh.Carlke wrote: ↑Mon Jun 15, 2020 9:45 pmDit vind ik ook straf ! Eerst op fb alles likes geven, dit zou toch willen zeggen dat hij wou komen en dat er mogelijk gesprekken geweest zijn.KLSK190630 wrote: ↑Mon Jun 15, 2020 8:35 pmAmai, dees is vrij triestig. Ik hoop dat het van niet willen is en niet van niet kunnen.
Wij komen áltijd terug!
-
Ik kan me moeilijk voorstellen dat ze hoger mikken dan hem? Als je dan hoort dat Sabir ook al mislukt is dan vraag ik me toch een beetje af wat de ambities nu echt zijn. Die mannen verdienen niet meer dan ne Buyens of Wils denk ik.Justhomuch wrote: ↑Tue Jun 16, 2020 12:42 amTegen mij op instagram gezegd dat hij het heel cool zou vinden om naar Lier te komen, ben ook wel teleurgesteld tbh.Carlke wrote: ↑Mon Jun 15, 2020 9:45 pmDit vind ik ook straf ! Eerst op fb alles likes geven, dit zou toch willen zeggen dat hij wou komen en dat er mogelijk gesprekken geweest zijn.KLSK190630 wrote: ↑Mon Jun 15, 2020 8:35 pm
Amai, dees is vrij triestig. Ik hoop dat het van niet willen is en niet van niet kunnen.
Ik denk dat ze met El Ansri al geinvesteerd hebben in een basisspeler voor ongeveer dezelfde positie. Misschien zijn ze op zoek naar andere types op het middenveld?KLSK190630 wrote: ↑Tue Jun 16, 2020 7:59 amIk kan me moeilijk voorstellen dat ze hoger mikken dan hem? Als je dan hoort dat Sabir ook al mislukt is dan vraag ik me toch een beetje af wat de ambities nu echt zijn. Die mannen verdienen niet meer dan ne Buyens of Wils denk ik.Justhomuch wrote: ↑Tue Jun 16, 2020 12:42 amTegen mij op instagram gezegd dat hij het heel cool zou vinden om naar Lier te komen, ben ook wel teleurgesteld tbh.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
Ja dat is waar, laat ons hopen.Axassin wrote: ↑Tue Jun 16, 2020 8:02 amIk denk dat ze met El Ansri al geinvesteerd hebben in een basisspeler voor ongeveer dezelfde positie. Misschien zijn ze op zoek naar andere types op het middenveld?KLSK190630 wrote: ↑Tue Jun 16, 2020 7:59 amIk kan me moeilijk voorstellen dat ze hoger mikken dan hem? Als je dan hoort dat Sabir ook al mislukt is dan vraag ik me toch een beetje af wat de ambities nu echt zijn. Die mannen verdienen niet meer dan ne Buyens of Wils denk ik.Justhomuch wrote: ↑Tue Jun 16, 2020 12:42 am
Tegen mij op instagram gezegd dat hij het heel cool zou vinden om naar Lier te komen, ben ook wel teleurgesteld tbh.
Denk ook dat het zoiets was.Axassin wrote: ↑Tue Jun 16, 2020 8:02 amIk denk dat ze met El Ansri al geinvesteerd hebben in een basisspeler voor ongeveer dezelfde positie. Misschien zijn ze op zoek naar andere types op het middenveld?KLSK190630 wrote: ↑Tue Jun 16, 2020 7:59 amIk kan me moeilijk voorstellen dat ze hoger mikken dan hem? Als je dan hoort dat Sabir ook al mislukt is dan vraag ik me toch een beetje af wat de ambities nu echt zijn. Die mannen verdienen niet meer dan ne Buyens of Wils denk ik.Justhomuch wrote: ↑Tue Jun 16, 2020 12:42 am
Tegen mij op instagram gezegd dat hij het heel cool zou vinden om naar Lier te komen, ben ook wel teleurgesteld tbh.
Wel nen heel zure. Patro wordt een moeilijke verplaatsing.
Patro was vorig seizoen ook al een kut ploeg om tegen te spelen hé... Weinig voetbal, maar wel efficiënt...Eric wrote: ↑Tue Jun 16, 2020 9:21 amDenk ook dat het zoiets was.Axassin wrote: ↑Tue Jun 16, 2020 8:02 amIk denk dat ze met El Ansri al geinvesteerd hebben in een basisspeler voor ongeveer dezelfde positie. Misschien zijn ze op zoek naar andere types op het middenveld?KLSK190630 wrote: ↑Tue Jun 16, 2020 7:59 am
Ik kan me moeilijk voorstellen dat ze hoger mikken dan hem? Als je dan hoort dat Sabir ook al mislukt is dan vraag ik me toch een beetje af wat de ambities nu echt zijn. Die mannen verdienen niet meer dan ne Buyens of Wils denk ik.
Wel nen heel zure. Patro wordt een moeilijke verplaatsing.
op en naast het veld ni echt een toffe bende vind ik... heeft niets meer van het sympa Patro - Eiseden van weleer
Want geel en zwart ligt nauw aan't hart
Boo Seppe, boo!
Al die liefde van de mensen hier zo de rug toekeren
Stevig ploegske aant worden, dat Patro..
Al die liefde van de mensen hier zo de rug toekeren
Stevig ploegske aant worden, dat Patro..