2e amateur 2020-2021
Re: 2e amateur 2020-2021
Is ook een correcte analyse. Elk jaar hebben we een zware dip van december tot maart en dat ligt grotendeels aan de zware terreinen. Zeker de akker in BerlaarJusthomuch wrote: ↑Tue Oct 26, 2021 11:56 amDat laatste bedoelde ik dus in men vorige post, ik zie jullie ook met alle respect voor LL geen kampioen spelen, rustig voetjes op de grond en groeien als ploeg en club. Binnen een paar maand zal den Ozzy wel van gedacht veranderd zijn ofwel hebben jullie jezelf weer niet genoeg beloond of whatever
Wat me wel positief stemt, is dat we veel punten pakken zonder sprankelend te spelen. Op dat vlak kunnen we wel nog groeien.
Ik moet zeggen dat de echte Sportkringers als Frank Coenen en Eric VM daar op sportief vlak prima werk leveren. Ook de aanstelling van Bart DR als hoofd coach is volgens mij een goeie zet geweest.
Of ze een niveau hoger mee kunnen betwijfel ik. De match tegen Deinze die ik gezien heb was er toch een groot verschil in kwaliteit. Willen ze een reeks hoger voetballen gaat er toch iets moeten bij komen.
Of ze een niveau hoger mee kunnen betwijfel ik. De match tegen Deinze die ik gezien heb was er toch een groot verschil in kwaliteit. Willen ze een reeks hoger voetballen gaat er toch iets moeten bij komen.
Klopt Lierenaar is ook onze intentie.
Als je ziet dat Balbi en Lambrechts nog kampioen speelde in eerste provinciale met Lyra. Ik zeg niet dat die nu niet mee kunnen, 1tje is zelfs basisspeler maar als je wilt doorgroeien moet je doorselecteren.
Het verschil met nieuwe jongens zoal Cyronn De Wilde is duidelijk merkbaar. Het is ook de filosofie van de club om elk jaar 2-3 gerichte versterkingen te halen.
Neen over het sportieve maak ik mij weinig zorgen als we, zoals ik al vaak heb gezegd onszelf de tijd gunnen en geen stappen overslaan...
Als je ziet dat Balbi en Lambrechts nog kampioen speelde in eerste provinciale met Lyra. Ik zeg niet dat die nu niet mee kunnen, 1tje is zelfs basisspeler maar als je wilt doorgroeien moet je doorselecteren.
Het verschil met nieuwe jongens zoal Cyronn De Wilde is duidelijk merkbaar. Het is ook de filosofie van de club om elk jaar 2-3 gerichte versterkingen te halen.
Neen over het sportieve maak ik mij weinig zorgen als we, zoals ik al vaak heb gezegd onszelf de tijd gunnen en geen stappen overslaan...
Deinze is wel twee klassen hoger aan het ballen en hebben een kern die niet zou misstaan voor de hoogste klasse... Voor de 1ste Amateurklasse zie ik dit LL en eventueel aangevuld met 2-3 doelgerichte versterkingen rustig meedraaien in deze reeks! Ieder zijn gedacht en mening uiteraard.Lierenaar wrote: ↑Wed Oct 27, 2021 3:58 pmIk moet zeggen dat de echte Sportkringers als Frank Coenen en Eric VM daar op sportief vlak prima werk leveren. Ook de aanstelling van Bart DR als hoofd coach is volgens mij een goeie zet geweest.
- Justhomuch
Deinze heeft niets te zoeken in de hoogste klasse, stellen dit seizoen gewoon teleur ondanks al hun "grote namen".ozzy105 wrote: ↑Fri Oct 29, 2021 9:57 amDeinze is wel twee klassen hoger aan het ballen en hebben een kern die niet zou misstaan voor de hoogste klasse... Voor de 1ste Amateurklasse zie ik dit LL en eventueel aangevuld met 2-3 doelgerichte versterkingen rustig meedraaien in deze reeks! Ieder zijn gedacht en mening uiteraard.Lierenaar wrote: ↑Wed Oct 27, 2021 3:58 pmIk moet zeggen dat de echte Sportkringers als Frank Coenen en Eric VM daar op sportief vlak prima werk leveren. Ook de aanstelling van Bart DR als hoofd coach is volgens mij een goeie zet geweest.
Laat LL zich maar eerst bewijzen in 2e amateur want 1 zwaluw maakt de lente nog niet he Ozzy
Wij komen áltijd terug!
Ozzy, wat weet jij nu van onze kern. Het is niet omdat je wat namen op een papiertje ziet staan dat je de sterktes en zwaktes kan inschatten.
De sportieve cel deed het de voorbije jaren uitstekend door onze kern stap per stap sterker te maken met doelgerichte transfers. Nu is die kern goed voor de hoge middenmoot of een eindronde ticket als alles goed valt zoals nu momenteel het geval is. Volgend seizoen is het zaak om de kern iets breder te maken en een paar zwakke punten (rechtsback, nr 8 positie) weg te werken. Dan pas gaan we die titelambities uitspreken en eens dat doel is behaald dan zullen ze wel toewerken naar de volgende stap.
De sportieve cel deed het de voorbije jaren uitstekend door onze kern stap per stap sterker te maken met doelgerichte transfers. Nu is die kern goed voor de hoge middenmoot of een eindronde ticket als alles goed valt zoals nu momenteel het geval is. Volgend seizoen is het zaak om de kern iets breder te maken en een paar zwakke punten (rechtsback, nr 8 positie) weg te werken. Dan pas gaan we die titelambities uitspreken en eens dat doel is behaald dan zullen ze wel toewerken naar de volgende stap.
Match voor de periodetitel bij onze buren. Veel succes!
- Justhomuch
Succes Wekke en Saki. Toch onverhoopt na de stijging.
Wij komen áltijd terug!
Dikke proficiat. Mooie prestatie.