Jupiler Pro League
Re: Jupiler Pro League
Ik durf geen voorspellingen doen voor degradatie, zoals die ploegen nu punten pakken onderaan en er 2 kunnen zakken, is zelfs Beerschot ineens niet meer safe.al denk ik niet dat zei in problemen gaan komen.
Volgens mij gaat het gaan tussen yrkv-cercle Brugge voor degradatie. Ik zie dit stvv al niet zakken, waasland-beveren is ook uit het dal gekropen en ze zullen zich wel nog versterken vermoed ik. Moeskroen is de laatste weken ook goed bezig ondanks die uitschuiver adk en heeft ieder jaar zijn beschermengel! Eupen heeft te veel kwaliteit om te degraderen hebben nu wel de pech met corona te zitten of die hadden al een paar punten meer hebben dacht ik ook nog 2 inhaalmatchen te goed. Je ziet ik kom altijd bij dezelfde 2 clubs terecht voor de laatste 2 plekken. Niet vergeten dat op een bepaald moment nog niet zo lang geleden cercle bv dik 10 punten voorstond op de laatste plek en de Kakkers een punt of 6....en kijk nu!
- Justhomuch
Waasland Beveren zou voor mij part dit seizoen wel eens mogen zakken, is daar toch echt al lang kommer en kwel? Moeskroen die mogen ze gewoon terug sturen naar de krochten van 4e provinciale met hun gefoefel.
Wij komen áltijd terug!
de Kakkers staan voor mij op het eerste plekje justho een club die een poging tot omkoping deed eruit zo simpel is het.. Dien Penninck hoofdaandeelhouder ook geen frisse figuur hoor...Justhomuch wrote: ↑Thu Dec 31, 2020 7:16 pmWaasland Beveren zou voor mij part dit seizoen wel eens mogen zakken, is daar toch echt al lang kommer en kwel? Moeskroen die mogen ze gewoon terug sturen naar de krochten van 4e provinciale met hun gefoefel.

Voor mij ook Mechelen en Beveren, ook Moeskroen rest mag zich redden !ozzy105 wrote: ↑Thu Dec 31, 2020 7:26 pmde Kakkers staan voor mij op het eerste plekje justho een club die een poging tot omkoping deed eruit zo simpel is het.. Dien Penninck hoofdaandeelhouder ook geen frisse figuur hoor...Justhomuch wrote: ↑Thu Dec 31, 2020 7:16 pmWaasland Beveren zou voor mij part dit seizoen wel eens mogen zakken, is daar toch echt al lang kommer en kwel? Moeskroen die mogen ze gewoon terug sturen naar de krochten van 4e provinciale met hun gefoefel.de rest van het bestuur is opgestapt na de schande Timmermans op kop!
Dankzij de waaslanders Carlke speelt lk wel in 1b...
ik vindt toch Moeskroen en yrkv walgelijker clubs hoor.

Als Beveren Koita kwijtraakt, dan zijn zij voor mij kandidaat nummer één om te zakken.
Ik vraag me af wie sportief de meeste tegenstand zou geven bij degradatie. WB zit juist met nieuwe eigenaars, die gaan zich niet gewonnen willen geven.
- Justhomuch
Hahaha, ik wou het hier ook posten. Cultspeler, die gaan we missen in de competitie. Om knettergek van te worden als coach.