1ste Amateur
Re: 1ste Amateur
Het moet zoiets zijn. Een laatste strohalm.Kempenzoon wrote: ↑Wed Apr 15, 2020 9:21 amMisschien dat ze hopen op hervorming van de competities door profclubs die geen licentie krijgen, waardoor ze wel kans maken om in "de hoogste amateurreeks" te spelen?
St Eloois speelt wel echt heel hard mee boven zijn kunnen. Niet gezond.
Al zeker geen competitie met supporters tem. eind augustus. Gelukkig starten de amateurs wat later als de JPL.
Weet ik niet als ik het goed versta is daar nog niet over beslist. Het gaat over massaevenementen zoals festivals omdat daar mega veel buitenlanders komen ! En dat is het probleem.
- Justhomuch
Ze hebben daarna nog uitgelegd wat ze met massaevenements bedoel; als je te dicht opeen staat mag het niet, dus een scoutsfuif mag ook niet. Waarom zouden wij dan met 3000 man in een stadion mogen gaan zitten?
Wij komen áltijd terug!
Oke dat heb ik niet gehoord nee idd dan heb je gelijk !Justhomuch wrote: ↑Wed Apr 15, 2020 8:44 pmZe hebben daarna nog uitgelegd wat ze met massaevenements bedoel; als je te dicht opeen staat mag het niet, dus een scoutsfuif mag ook niet. Waarom zouden wij dan met 3000 man in een stadion mogen gaan zitten?
- Justhomuch
Ons Magie heeft dat achteraf verduidelijktCarlke wrote: ↑Wed Apr 15, 2020 9:39 pmOke dat heb ik niet gehoord nee idd dan heb je gelijk !Justhomuch wrote: ↑Wed Apr 15, 2020 8:44 pmZe hebben daarna nog uitgelegd wat ze met massaevenements bedoel; als je te dicht opeen staat mag het niet, dus een scoutsfuif mag ook niet. Waarom zouden wij dan met 3000 man in een stadion mogen gaan zitten?

Wij komen áltijd terug!
Dus al zeker voorbereiding achter gesloten deuren, en mogelijk eerste 1 of 2 matchen van competitie ook als ze het nog wat verlengen ! Ik zeg maar iets is er geen mogelijkheid half september te starten met competitie ? Amateur reeksen toch niet zo druk programma om dat in te ha!en ! Ik zeg maar iets hoor ! Wat denken jullie ?
Lijkt me zeker een optie en niet ondoenbaar. Vraag is allemaal hoe het dan gaat lopen. En wat als we in november terug een opflakkering kennen?Carlke wrote: ↑Thu Apr 16, 2020 5:48 amDus al zeker voorbereiding achter gesloten deuren, en mogelijk eerste 1 of 2 matchen van competitie ook als ze het nog wat verlengen ! Ik zeg maar iets is er geen mogelijkheid half september te starten met competitie ? Amateur reeksen toch niet zo druk programma om dat in te ha!en ! Ik zeg maar iets hoor ! Wat denken jullie ?
Ik denk en vrees zolang er geen vaccin en of geneesmiddel is gevonden er weinig of geen sport zal te beleven vallen .. als je hoort en leest van virologen dat het best mogelijk is dat we ergens oktober-november al een tweede opflakkering mogen verwachten .. hopen en bidden dat ze tegen volgende zomer een doeltreffend vaccin hebben gevonden ..KRKN wrote: ↑Thu Apr 16, 2020 7:52 amLijkt me zeker een optie en niet ondoenbaar. Vraag is allemaal hoe het dan gaat lopen. En wat als we in november terug een opflakkering kennen?Carlke wrote: ↑Thu Apr 16, 2020 5:48 amDus al zeker voorbereiding achter gesloten deuren, en mogelijk eerste 1 of 2 matchen van competitie ook als ze het nog wat verlengen ! Ik zeg maar iets is er geen mogelijkheid half september te starten met competitie ? Amateur reeksen toch niet zo druk programma om dat in te ha!en ! Ik zeg maar iets hoor ! Wat denken jullie ?
Patro aan zet vandaag int BaS. Ik denk dat die zonder problemen hun licentie gaan halen.
Benieuwd of de uitspraken gradueel gaan volgen of in 1 keer.
Benieuwd of de uitspraken gradueel gaan volgen of in 1 keer.