2e amateur 2020-2021
- Justhomuch
Re: 2e amateur 2020-2021
Ik zou die andere clubs niet onderschatten Ozzy, ze zijn net van 3e naar 2e amateur over gegaan.ozzy105 wrote: ↑Mon Oct 25, 2021 7:41 pmMen wil logischerwijs ook de druk weghouden... Met de kern die LL bezit moet je niet mikken op een rustig seizoen en of 10 plek zoals sommigen plegen te posten. Met spelers als Weuts-De Schaes-Kil-Adesanya-Peffer oa moet je altijd gaan voor de hoofdprijs lees promotie hoeveel clubs in deze reeks beschikken over zulke kwalitatieve spelers? En hebben echt de honger om te promoveren?
Wij komen áltijd terug!
Da´s eerder een mopje. We willen idd de druk weghouden. Ik zie ons liever meedoen voor de prijzen in 2e dan vechten tegen de degradatie in 1e. En zeg nu zelf na 3 seizoenen je eindbestemming al bereiken da´s te snel he.... Laat ons maar in alle rust groeien.Justhomuch wrote: ↑Mon Oct 25, 2021 7:26 pmEn dan zijn er nog die praten over niet in 1e prov belanden, of heb ik de grap gemist?
Ons stadion voldoet qua verlichting ook niet aan de gestelde eisen in 1e amateur.
LL dat eindigt als eerste en de kans laten liggen? Voor het zelfde geld kan je enkele jaren wachten tot de kans nog eens voordoet.. En spelers als Jaric en Peffer willen ook wel terug een klasse hoger ballen logisch ook. Niet aan twijfelen die kans gaan ze niet laten liggen. Voor hetzelfde geld heb je volgend seizoen een minder jaar....
2..... Dat de k ik toch ook hoor !ozzy105 wrote: ↑Mon Oct 25, 2021 10:50 pmLL dat eindigt als eerste en de kans laten liggen? Voor het zelfde geld kan je enkele jaren wachten tot de kans nog eens voordoet.. En spelers als Jaric en Peffer willen ook wel terug een klasse hoger ballen logisch ook. Niet aan twijfelen die kans gaan ze niet laten liggen. Voor hetzelfde geld heb je volgend seizoen een minder jaar....
Dat zeg ik toch niet.ozzy105 wrote: ↑Mon Oct 25, 2021 10:50 pmLL dat eindigt als eerste en de kans laten liggen? Voor het zelfde geld kan je enkele jaren wachten tot de kans nog eens voordoet.. En spelers als Jaric en Peffer willen ook wel terug een klasse hoger ballen logisch ook. Niet aan twijfelen die kans gaan ze niet laten liggen. Voor hetzelfde geld heb je volgend seizoen een minder jaar....
Ik zeg dat het niet hoeft. Als wij eerste eindigen gaan we ook gewoon naar eerste amateur. Om het jaar daarna terug te zakken. Ik zit er niet op te wachten.
Ik denk dat je met deze kern+aangevuld met enkele doelgerichte versterkingen zal overleven... Eerlijk is eerlijk sinds het samengaan heeft LL altijd schitterende en doelgerichte transfers gedaan.Saki wrote: ↑Tue Oct 26, 2021 9:00 amDat zeg ik toch niet.ozzy105 wrote: ↑Mon Oct 25, 2021 10:50 pmLL dat eindigt als eerste en de kans laten liggen? Voor het zelfde geld kan je enkele jaren wachten tot de kans nog eens voordoet.. En spelers als Jaric en Peffer willen ook wel terug een klasse hoger ballen logisch ook. Niet aan twijfelen die kans gaan ze niet laten liggen. Voor hetzelfde geld heb je volgend seizoen een minder jaar....
Ik zeg dat het niet hoeft. Als wij eerste eindigen gaan we ook gewoon naar eerste amateur. Om het jaar daarna terug te zakken. Ik zit er niet op te wachten.
- Justhomuch
Waar hebben Peffer en Jaric voordien gespeeld dan? Niet vergeten dat vanaf het slechter weer wordt LL het moeilijk krijgt op hun eigen (zwaar) veld.ozzy105 wrote: ↑Mon Oct 25, 2021 10:50 pmLL dat eindigt als eerste en de kans laten liggen? Voor het zelfde geld kan je enkele jaren wachten tot de kans nog eens voordoet.. En spelers als Jaric en Peffer willen ook wel terug een klasse hoger ballen logisch ook. Niet aan twijfelen die kans gaan ze niet laten liggen. Voor hetzelfde geld heb je volgend seizoen een minder jaar....
Wij komen áltijd terug!
Onze kern is niet breed genoeg om te mogen spreken over titelambities. Die kern is ook bewust smal gehouden om enkele jongeren wat kansen te kunnen bieden. Deze serie blijft niet duren dat beseft bij ons iedereen. Het voetbal dat we spelen, kan beter en Peffer blijft ze niet met de ogen dicht binnentrappen. Nys, Peffer, Van Goylen zijn geweldige spelers maar zijn ook zo'n spelers die met zichzelf gaan vechten in de zware wintermaanden.
Laat ons maar rustig groeien.
- Justhomuch
Dat laatste bedoelde ik dus in men vorige post, ik zie jullie ook met alle respect voor LL geen kampioen spelen, rustig voetjes op de grond en groeien als ploeg en club. Binnen een paar maand zal den Ozzy wel van gedacht veranderd zijn ofwel hebben jullie jezelf weer niet genoeg beloond of whateverwekke wrote: ↑Tue Oct 26, 2021 10:18 amOnze kern is niet breed genoeg om te mogen spreken over titelambities. Die kern is ook bewust smal gehouden om enkele jongeren wat kansen te kunnen bieden. Deze serie blijft niet duren dat beseft bij ons iedereen. Het voetbal dat we spelen, kan beter en Peffer blijft ze niet met de ogen dicht binnentrappen. Nys, Peffer, Van Goylen zijn geweldige spelers maar zijn ook zo'n spelers die met zichzelf gaan vechten in de zware wintermaanden.
Wij komen áltijd terug!