Jupiler Pro League
Re: Jupiler Pro League
3-1 winst voor Moeskroen... Moeskroen en waasland-beveren beginnen meer en meer driepunters binnen te werpen slecht nieuws voor de Kakkers maar best winnen morgen tegen de waaslanders...
Weer verlies voor de Kakkers nu thuis tegen waasland-beveren 2-3 begint er slecht uit te zien wetende volgende twee matchen uit ohl en thuis club Brugge...
Ze spelen niet slecht maar scoren moeizaam, en krijgen er nu ook wekelijks binnen ! Zo geraak je er zomaar niet uit ! Toch denk ik dat ze zich nog wel redden !
Goed spelen is nu niet echt een stempel die ik op ons zou plakken

Weer verlies Antwerp thuis tegen Zulte-Waregem en dus een 0 op 9 voor leko. Deze winst is ook geen goed nieuws voor yrkv dat nu op een gedeelde voorlaatste plek staat met Moeskroen.
Zullen moeten knokken om bij eerste 4 te geraken, al denk ik dat ze zich nog gaan versterken. Maar ja kijk naar die kern, houd iedereen maar content hé !
yep nog een paar mindere prestaties en het volk begint te mekkeren... Deze nederlaag had ik toch niet verwacht hoor tegen zulte
- Justhomuch
Ik had wel de laatste tijd de indruk dat zulte waregem in een betere flow terecht gekomen was
Wij komen áltijd terug!