3e Amateur
-
Re: 3e Amateur
Is het een lekkere lolly Justhomuch ?

Ik heb hier efkes grote kuis gedaan.
Ik zeg niet dat de occasionele plaagstoot niet kan, maar laten we aub geen heisa importeren van het LL-forum (door bv letterlijk discussies die daar gevoerd worden hier verder te zetten, om maar iets te noemen).
En laat me nu doen, thuiswerk he mannen
Ik zeg niet dat de occasionele plaagstoot niet kan, maar laten we aub geen heisa importeren van het LL-forum (door bv letterlijk discussies die daar gevoerd worden hier verder te zetten, om maar iets te noemen).
En laat me nu doen, thuiswerk he mannen

Ah zadelt vrouw des huizes u met teveel werk op?KRKN wrote: ↑Fri Apr 17, 2020 1:16 pmIk heb hier efkes grote kuis gedaan.
En laat me nu doen, thuiswerk he mannen![]()

Zit veel waarheid in deze post... die tweedracht was er zeker maar die laatste weken en maanden waren ook zo mooi. Allemaal, tenminste, wie er na jaren wanbeleid nog was schaarde zich achter de kleuren, ons logo, onze naam...Justhomuch wrote: ↑Wed Apr 15, 2020 5:32 pmIk heb keren geweten dat er op den berg geknokt werd onder supporters onder Maged, de tweedracht was toen al bezig.ozzy105 wrote: ↑Wed Apr 15, 2020 2:03 pmWat ik bijzonder pijnlijk vind en zal blijven vinden is dat de Egyptenaar en zijn gevolg erin geslaagd is om de eenheid onder supporters die we zelfs tijdens de periode Ye hadden kapot te maken .. los van het faillissement weegt dit heel zwaar door .. voetbalvrienden met hetzelfde bloed die nu rechtlijnig tegenover elkaar staan .. voor mezelf heb ik gezworen dit mij nooit te laten overkomen, ik zal altijd de hand reiken of hij nu voor het project LK koos of voor LL .. we blijven nazaten van Lierse SK mensen vergeet dat nooit!
En nu zitten we met 2 Lierse broers die ruzie maken en bikkelen. Strijden om wie is echt of wie is beter.
Het antwoord is simpel. Geen van beide!!! Voorspoed voor het Liers voetbal en op naar successen voor LK en LL. Maar mijn hart blijft grotendeels op het Lisp. Daar ben ik geboren en daar ligt mijn gevoel. Het gaat jullie goed, komaan nazaten van onze Sportkring
Want geel en zwart ligt nauw aan't hart
Gianni Vets naar LL.
Die weten precies wel waar die mee bezig zijn. Met die van Kapellen hebben ze ook al de beste aanvallende middenvelder van 2de amateur vastgelegd.
Die weten precies wel waar die mee bezig zijn. Met die van Kapellen hebben ze ook al de beste aanvallende middenvelder van 2de amateur vastgelegd.
Vets komt over van zwarte leeuw matige ploeg uit 3 de amateur ! Hij was misschien daar sterkhouder dat weet ik niet natuurlijk, dan zal hij wel mee kunnen reeks hoger waarschijnlijk.
Was daar absolute sterkhouder. Inzetbaar op 6 en centraal in de verdediging. Ideaal voor LL.
Ze gaan geen slecht figuur slagen in tweede amateur.
Hopelijk blijft ook Geel in die reeks, dan hebben ze leuke matchen voor de boeg.
Gianni Vets, altijd jammer gevonden dat die zijn kans nooit echt gekregen heeft van Samy. Er lijkt bij Lyra Lierse inderdaad een degelijke kern te staan voor volgend seizoen met heel wat Lierse namen uit de eerste ploeg of jeugdwerking: Weuts, Vets, Adesanya, Balbi, Van Den Brande, Van Den Buijs, Van Goylen, Nys. Volgens mij heeft Gwen Jacobs ook nog een verleden in de jeugd van Lierse.
En dan met Bart De Roover als trainer, Eric VanMeir in de staff en Frank Coenen (toch ook een echte Sportkringer) zit daar toch veel uit betere periodes van ons Lierse bij elkaar...
En dan met Bart De Roover als trainer, Eric VanMeir in de staff en Frank Coenen (toch ook een echte Sportkringer) zit daar toch veel uit betere periodes van ons Lierse bij elkaar...
Klopt dat is een degelijke kern voor 2de amateur. Ik zie wel 2 pijnpunten:Lierenaar wrote: ↑Sat May 02, 2020 8:56 amGianni Vets, altijd jammer gevonden dat die zijn kans nooit echt gekregen heeft van Samy. Er lijkt bij Lyra Lierse inderdaad een degelijke kern te staan voor volgend seizoen met heel wat Lierse namen uit de eerste ploeg of jeugdwerking: Weuts, Vets, Adesanya, Balbi, Van Den Brande, Van Den Buijs, Van Goylen, Nys. Volgens mij heeft Gwen Jacobs ook nog een verleden in de jeugd van Lierse.
- vrij smalle kern, hopen voor hen dat ze niet teveel blessures kennen.
- ploeg met veel gestalte en kopbalsterkte. Maar daar is ook wel een keerzijde aan: hun centrale as oogt vrij statisch met Lars vdb, koen weuts, gianni vets en gianni vdb. Tegen snelle ploegen zal je dat misschien wel voelen
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”