Jupiler Pro League
Re: Jupiler Pro League
2….KLSK190630 wrote: ↑Thu Nov 19, 2020 8:08 pmNiet zo'n groot budger maar rocha, claes, yagan en rommens komen niet voor een appel en een ei.Flor wrote: ↑Thu Nov 19, 2020 8:06 pmWel in een andere grootteorde nog denk ik. Hoewel er bij Beerschot en OHL wel meer binnenkomt dan bij pakweg Deinze denk ik.KLSK190630 wrote: ↑Thu Nov 19, 2020 9:27 amOhl vorig jaar 14,4 m verlies en beerschot 4,5. Ik denk dat we ons dit jaar bij seraing, deinze rwdm en lommel aan gelijkaardige cijfers kunnen verwachten.
RWDM lijkt me gezonder. Niet zo'n groot budget dacht ik.
Anderlecht met duur puntenverlies tegen Beerschot. Frans weer in de basis, leuk voor hem om nog zo'n matchen te kunnen spelen. Toch straf wat ze daar doen.
Net de samenvatting tussen Antwerp & OHL gezien. Toch wel een aangenaam kijkstuk moet ik zeggen 
Charleroi-waasland-beveren 0-2.... Beveren en Moeskroen beginnen punten te pakken yrkv gezien?....
- Justhomuch
Dat gaat iets gekost hebben denk om hem te overhalen !
-
Thomas1906
Bayat is Hein zijn makelaar, je kan al raden wat bij de volgende transferperiode daar zal gebeuren.
Blijft toch allemaal een beetje wrang hoe snel zoiets onder de mat is geschoven. Geen haan die er nog naar kraait.Thomas1906 wrote: ↑Fri Dec 04, 2020 10:58 pmBayat is Hein zijn makelaar, je kan al raden wat bij de volgende transferperiode daar zal gebeuren.