1ste Amateur
Re: 1ste Amateur
Door het oog van de naald.
Zou bv een La Louviere hier niet tegen procederen?
Zou bv een La Louviere hier niet tegen procederen?
Reeksindeling 2020-2021 ?
1 Lokeren / Roeselare ???
2 K.V.V. THES SPORT TESSENDERLO
3 FC SERAING
4 K.S.K. Heist
5 K. Patro Eisden Maasmechelen
6 R White Daring Molenbeek
7 FC.V.Dender E.H.
7 K.FC.Dessel Sport
9 K. RUPEL BOOM F.C.
10 Royal Olympic Club Charleroi
11 URSL VISE
12 R.FC.de Liège
13 LIERSE KEMPENZONEN
14 Knokke
15 Tienen
16 Francs Borains
3 FC SERAING
4 K.S.K. Heist
7 FC.V.Dender E.H.
7 K.FC.Dessel Sport
9 K. RUPEL BOOM F.C.
11 URSL VISE
12 R.FC.de Liège
13 LIERSE KEMPENZONEN
14 Knokke
15 Tienen
16 Francs Borains
Tienen en Knokke zijn nog wel plezante awaydays vind ik. Had liever Geel of Aalst gezien. Ik verwacht eigenlijk noch Lokeren noch Roeselare in de reeks..Canon wrote: ↑Fri Mar 27, 2020 3:09 pmReeksindeling 2020-2021 ?
3 FC SERAING
4 K.S.K. Heist
7 FC.V.Dender E.H.
7 K.FC.Dessel Sport
9 K. RUPEL BOOM F.C.
11 URSL VISE
12 R.FC.de Liège
13 LIERSE KEMPENZONEN
14 Knokke
15 Tienen
16 Francs Borains
Cava reeks. Ik zie liever Lokeren bij ons dan Roeselare.Flor wrote: ↑Fri Mar 27, 2020 3:34 pmTienen en Knokke zijn nog wel plezante awaydays vind ik. Had liever Geel of Aalst gezien. Ik verwacht eigenlijk noch Lokeren noch Roeselare in de reeks..Canon wrote: ↑Fri Mar 27, 2020 3:09 pmReeksindeling 2020-2021 ?
3 FC SERAING
4 K.S.K. Heist
7 FC.V.Dender E.H.
7 K.FC.Dessel Sport
9 K. RUPEL BOOM F.C.
11 URSL VISE
12 R.FC.de Liège
13 LIERSE KEMPENZONEN
14 Knokke
15 Tienen
16 Francs Borains
La Louviere zegt op hun site nog een zaak lopen te hebben omtrent Tubeke - La Louviere. Daars is geen uitspraak over.
Het kluwen gaat beginnen.
Blijkbaar een geval van een discutabele penalty waardoor ze gelijk speelden.
Het kluwen gaat beginnen.
Blijkbaar een geval van een discutabele penalty waardoor ze gelijk speelden.
Die gaan er in blijven Lokeren gaat doorzakken naar 2 de amateur. En stel Roeselare ook dan blijft zelfs Tubeke er nog in !
Zo’n dingen maken me heel zenuwachtig. Ons plekje is misschien toch niet zo zeker dan?
Hmmmm. Nu:
Ze moeten deze zaak nog winnen ook. Want als je voor elke discutabele penalty een rechtszaak gaat aanspannen, staan het Belgisch voetbal er goed op. Bedankt beerschot om het precedent te scheppen trouwens.
Stel ze krijgen gelijk: match kan niet herspeeld worden door de huidige crisis. Wat gaan ze doen? Match nietig verklaren en punten herverdelen volgens regel van 3? Dan gaan we inderdaad net te kort komen. Maar wat met de transfers bijvoorbeeld die je in tussentijd gedaan hebt na zekerheid over de reeks (1ste amateur)? In zo'n geval, vermoed ik dat La Louvière in de reeks blijft en dat ze met een extra ploeg spelen.
Ter info: mijn gedacht gewoon, niet gestoeld op 1 of andere juridische regel.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik moest ook aan de match van Beerschot denken. Dat was echter nog iets flagranter. Verder nooit weten gebeuren. Het kot zou te klein zijn. Ik hoop wel snel op duidelijkheid.Axassin wrote: ↑Fri Mar 27, 2020 10:51 pmHmmmm. Nu:
Ze moeten deze zaak nog winnen ook. Want als je voor elke discutabele penalty een rechtszaak gaat aanspannen, staan het Belgisch voetbal er goed op. Bedankt beerschot om het precedent te scheppen trouwens.
Stel ze krijgen gelijk: match kan niet herspeeld worden door de huidige crisis. Wat gaan ze doen? Match nietig verklaren en punten herverdelen volgens regel van 3? Dan gaan we inderdaad net te kort komen. Maar wat met de transfers bijvoorbeeld die je in tussentijd gedaan hebt na zekerheid over de reeks (1ste amateur)? In zo'n geval, vermoed ik dat La Louvière in de reeks blijft en dat ze met een extra ploeg spelen.
Ter info: mijn gedacht gewoon, niet gestoeld op 1 of andere juridische regel.