Challenger Pro League
Re: Proximus league
Samenvatting gezien. Zag er een goeie pot voetbal uit eerlijkgezegd.
Kunnen dus vandaag 3 punten uitlopen op Deinze
Kunnen dus vandaag 3 punten uitlopen op Deinze

Zou er goed nieuws komen in de loop seizoen, Moeskroen eindelijk het gejoemel bewezen, voor licentie te halen. Ze weten nog niet welke gevolgen dit sportief gaat hebben. Ik zou zeggen maar heb niks te zeggen licentie dit jaar intrekken dus eerste zakker al bekend! Benieuwd naar afloop. Nu kan Westerlo mischien ook nog schadevergoeding krijgen want waren zij niet de dupe toen met te zakken !
Straks uitkijken wat Lommel uitricht tegen de jonkies van Brugge!
- Justhomuch
Hopelijk winst voor Lommel, die beloftenploegen in een competitie droppen is een slechte evolutie in het voetbal, kijk naar Nederland, niemand zit te wachten om tegen jong Ajax, Jong Utrecht enz te spelen.
Wij komen áltijd terug!
-
Carlke wrote: ↑Sat Aug 29, 2020 1:48 pmZou er goed nieuws komen in de loop seizoen, Moeskroen eindelijk het gejoemel bewezen, voor licentie te halen. Ze weten nog niet welke gevolgen dit sportief gaat hebben. Ik zou zeggen maar heb niks te zeggen licentie dit jaar intrekken dus eerste zakker al bekend! Benieuwd naar afloop. Nu kan Westerlo mischien ook nog schadevergoeding krijgen want waren zij niet de dupe toen met te zakken !
OK ik volg., maar wat gedaan met de 'kakkers'? Omkoping en toch niets aan de hand! Is nog veel erger en zeker als er geen gevolgen aan verbonden zijn... Schandalig gewoon!
De kakkers hebben veel geluk gehad dat Telenet sponsor is. Daar ben ik zeker van !Vergaaneglorie wrote: ↑Sun Aug 30, 2020 11:50 amCarlke wrote: ↑Sat Aug 29, 2020 1:48 pmZou er goed nieuws komen in de loop seizoen, Moeskroen eindelijk het gejoemel bewezen, voor licentie te halen. Ze weten nog niet welke gevolgen dit sportief gaat hebben. Ik zou zeggen maar heb niks te zeggen licentie dit jaar intrekken dus eerste zakker al bekend! Benieuwd naar afloop. Nu kan Westerlo mischien ook nog schadevergoeding krijgen want waren zij niet de dupe toen met te zakken !
OK ik volg., maar wat gedaan met de 'kakkers'? Omkoping en toch niets aan de hand! Is nog veel erger en zeker als er geen gevolgen aan verbonden zijn... Schandalig gewoon!
Sebiet Union tegen Westerlo. Benieuwd wat dat gaat geven: als Union wint staat het na 2 speeldagen al 5 punten voor op de grootste titelconcurrent. Da's toch straf.
- Justhomuch
Ik zie Union wel kampioen spelen, dan is er in de Jupiler Pro League toch 1 team die brussel weet te vertegenwoordigen 

Wij komen áltijd terug!
Ik zet me in de zetel voor Union - Westerlo. Wat is dat toch een prachtstadion. Heel jammer dat er even geen uitsupporters gaan zijn. Zou daar heel graag eens gaan zien.
En ook Union laat al z'n eerste punten liggen. Seraing is dus de enige ploeg met een perfect parcours tot nu toe. Benieuwd naar wat Lommel morgen doet.