Jupiler Pro League
-
KLSK190630
Re: Jupiler Pro League
[quote=Justhomuch post_id=12510 time=1600333085 user_id=274]
Nu vraag ik mezelf af, hoe lang gaat YRKV daar nog mee wegkomen? Er zijn toch al clubs voor minder failliet verklaard?
[/quote]
Ze zullen die aandelen wel gewoon verkopen. Voor kv zijn er genoeg kandidaat kopers zou ik denken. Langs de andere kant gaat dit wel weer slecht zijn voor hun imago.
Nu vraag ik mezelf af, hoe lang gaat YRKV daar nog mee wegkomen? Er zijn toch al clubs voor minder failliet verklaard?
[/quote]
Ze zullen die aandelen wel gewoon verkopen. Voor kv zijn er genoeg kandidaat kopers zou ik denken. Langs de andere kant gaat dit wel weer slecht zijn voor hun imago.
Een ander Artikel spreekt over 38(!) miljoen euro schulden. Daar staan er niet veel voor te springen hoor.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
KLSK190630
En indertijd onterecht maar kakken op onze club... Ze hadden allang in de amateurreeks moeten ballen.. De grootste schandvlek van het Belgische voetbal met hun omkoopverhaal en nu dit weer.
-
Vergaaneglorie
Vanaken en Mignolet tot 2025 bij Brugge. Dat vind ik toch wel straf hoor.
Doku is toch een verlies voor de competitie vind ik.
Amai Antwerp gaat echt mee spelen. Gellin van Rennes, ampoa ex Beveren, en mpenza cercle, en nu ook nog Jordan Lukaku dat is nog de strafste transfer !