3e Amateur
Re: 3e Amateur
Mij maakt het weinig uit wat daar gebeurt maar 1/9 kan je toch moeilijk een serieuze dip noemen.Devyd wrote: ↑Sun Mar 29, 2020 9:50 amDaar word al geklapt om opt stadhuis ontvangen te worden
Ze zijn begot kampioen gespeeld in 5 de klasse .
Ze komen daar even goed weg als wij , zaten in hun eerste serieuze dip sinds de naamsverandering en zag er niet goed uit om nog als eerste over se streep te komen .
Hebben natuurlijk wel hun hoogtepunt lang kunnen volhouden met op een gegeven moment 20 ongeslagen wedstrijden dus onverdiend is het niet .
Verder moeten we vooral naar onszelf kijken, een seizoen zoals het deze kan en mag gewoon niet meer gebeuren.
Leven en laten leven.
-
Hier is het nog zeer netjes over onze liera vrienden ten opzichte bij hun over ons...David wrote: ↑Sun Mar 29, 2020 12:18 pmMij maakt het weinig uit wat daar gebeurt maar 1/9 kan je toch moeilijk een serieuze dip noemen.Devyd wrote: ↑Sun Mar 29, 2020 9:50 amDaar word al geklapt om opt stadhuis ontvangen te worden
Ze komen daar even goed weg als wij , zaten in hun eerste serieuze dip sinds de naamsverandering en zag er niet goed uit om nog als eerste over se streep te komen .
Hebben natuurlijk wel hun hoogtepunt lang kunnen volhouden met op een gegeven moment 20 ongeslagen wedstrijden dus onverdiend is het niet .
Verder moeten we vooral naar onszelf kijken, een seizoen zoals het deze kan en mag gewoon niet meer gebeuren.
Leven en laten leven.
Ik ben ook geregeld bezoeker op hun forum , en deze 1/9 zat er ook al een tijdje aan te komen . Hun eigen supporters zagen het niet meer goed komen , vertrouwen in trainer was ook wat aan het weg ebben daar .David wrote: ↑Sun Mar 29, 2020 12:18 pmMij maakt het weinig uit wat daar gebeurt maar 1/9 kan je toch moeilijk een serieuze dip noemen.Devyd wrote: ↑Sun Mar 29, 2020 9:50 amDaar word al geklapt om opt stadhuis ontvangen te worden
Leven en laten leven.
Rare keuzes van wissel en opstellingen bv .
Voor een ploeg die enkel nog maar hoogtepunten gekend heeft was dit een serieuze dip !
Ik zit niet op dat forum dus heb het niet gelezen, maakt mij eigenlijk weinig uit wat daar in Balder beweegt.
Dat zijn daar ook maar altijd dezelfde 5-6 notoire haters, die dat gevoel altijd maar versterken.Vergaaneglorie wrote: ↑Sun Mar 29, 2020 12:28 pmHier is het nog zeer netjes over onze liera vrienden ten opzichte bij hun over ons...David wrote: ↑Sun Mar 29, 2020 12:18 pmMij maakt het weinig uit wat daar gebeurt maar 1/9 kan je toch moeilijk een serieuze dip noemen.Devyd wrote: ↑Sun Mar 29, 2020 9:50 amDaar word al geklapt om opt stadhuis ontvangen te worden
Leven en laten leven.
Ach ja, al ze zich daar goed bij voelen zo achter hun PC ...
LL neemt afscheid van hun coach.
-
RustaaagVergaaneglorie wrote: ↑Thu Apr 02, 2020 11:57 pmLoool gaan ze nu ook zo kakken als op ons????? wat heeft die misdaan, staan eerste ?? die zouden ginder beter hun wafel houden op andere ploegen!
Denk dat er vooral over de laatste weken serieus wat onenigheid was en ze het misschien niet meer goed zagen komen in een hogere reeks.
Ze zitten ook nog lang niet aan ons mooie tempo.
Zijn contract wordt gewoon niet verlengd. Ik vond PVH wel een degelijke coach. Ik had het vermoeden dat zijn tacktische kijk pas in 2e amateur echt tot uiting zou komen. Echt heel verbaast ben ik wel niet over die niet verlenging. Er werd hem een beetje verweten niet communicatief genoeg te zijn en vooral het inbrengen van jeugdige spelers liet wat te wensen over.
Ik denk dat ze bij ons wat zoekende zijn naar het juiste profiel. Een beetje de guldenmiddenweg tussen Schipper vorig jaar en Van Houdt dit jaar. Schipper stond dichter bij zijn groep, kon het doen kletteren als het minder liep, maar had niet het tacktische dat Van Houdt had.
Ik denk dat ze bij ons wat zoekende zijn naar het juiste profiel. Een beetje de guldenmiddenweg tussen Schipper vorig jaar en Van Houdt dit jaar. Schipper stond dichter bij zijn groep, kon het doen kletteren als het minder liep, maar had niet het tacktische dat Van Houdt had.
Eèn jaar contract. Dat is eigenlijk niet onverstandig. Aftasten of de mayonaise pakt.
En dat zal niet helemaal het geval geweest zijn zeker?
En dat zal niet helemaal het geval geweest zijn zeker?