1ste Amateur
Re: 1ste Amateur
Ik houd rekening met een stopzetting van de competitie (het is weinig realistisch de men begin april al terug kan hervatten, trainingen gaan niet door,...) Maar vermoed dat het dan zonder promovendus en degradatie zal gaan... allé 't is maar een gok.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Ik begin dat ook meer en meer te denken.
Ook in de zomer verderspelen.. met amateurclubs lijkt me dat niet evident.
Inderdaad. + wat met de voorbereiding op volgend seizoen en transfperiode e.d.? Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt, kan volgend seizoen voorbereid worden.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Er wordt dit seizoen zowizo niet meer gespeeld ommes... Italie zit nu ongeveer aan het hoogtepunt, das nog een paar maand quarantaine zowizo..... Ik vrees zelfs dat de voorbereiding en seizoensbegin in het gedrang gaat komen.... Ik denk aan een scénario in onze reeks waar ze Deinze gaan laten overgaan, geen zakkers uit geen enkel reeks en de teams die eerst staan in 2e amateur laten promoveren...
Hoe erg het ook klinkt... Corona zou wel eens de redder van onze Lierse kunnen zijn....
Hoe erg het ook klinkt... Corona zou wel eens de redder van onze Lierse kunnen zijn....
- Justhomuch
Toch nog iets positief dan...Zovko wrote: ↑Tue Mar 17, 2020 3:11 pmEr wordt dit seizoen zowizo niet meer gespeeld ommes... Italie zit nu ongeveer aan het hoogtepunt, das nog een paar maand quarantaine zowizo..... Ik vrees zelfs dat de voorbereiding en seizoensbegin in het gedrang gaat komen.... Ik denk aan een scénario in onze reeks waar ze Deinze gaan laten overgaan, geen zakkers uit geen enkel reeks en de teams die eerst staan in 2e amateur laten promoveren...
Wij komen áltijd terug!
Lijkt mij het meest logische dit scenario. Anders kunnen clubs gaan transfers doen ter voorbereiding. En nog eindrondes spelen zal ook niet lukken.Justhomuch wrote: ↑Tue Mar 17, 2020 4:00 pmToch nog iets positief dan...Zovko wrote: ↑Tue Mar 17, 2020 3:11 pmEr wordt dit seizoen zowizo niet meer gespeeld ommes... Italie zit nu ongeveer aan het hoogtepunt, das nog een paar maand quarantaine zowizo..... Ik vrees zelfs dat de voorbereiding en seizoensbegin in het gedrang gaat komen.... Ik denk aan een scénario in onze reeks waar ze Deinze gaan laten overgaan, geen zakkers uit geen enkel reeks en de teams die eerst staan in 2e amateur laten promoveren...
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Gaat zoiets worden denk ik.Berrem wrote: ↑Wed Mar 18, 2020 9:44 amLijkt mij het meest logische dit scenario. Anders kunnen clubs gaan transfers doen ter voorbereiding. En nog eindrondes spelen zal ook niet lukken.Justhomuch wrote: ↑Tue Mar 17, 2020 4:00 pmToch nog iets positief dan...Zovko wrote: ↑Tue Mar 17, 2020 3:11 pmEr wordt dit seizoen zowizo niet meer gespeeld ommes... Italie zit nu ongeveer aan het hoogtepunt, das nog een paar maand quarantaine zowizo..... Ik vrees zelfs dat de voorbereiding en seizoensbegin in het gedrang gaat komen.... Ik denk aan een scénario in onze reeks waar ze Deinze gaan laten overgaan, geen zakkers uit geen enkel reeks en de teams die eerst staan in 2e amateur laten promoveren...
Misschien dat ze Deinze ook gewoon de plek van Lokeren gaan laten inpakken.
-
Het meest logische is stoppen met het klassement van nu. En dat wilt voor ons eindronde zeggen. En ja, dat ga je nog wel kunnen spelen ergens in mei.Berrem wrote: ↑Wed Mar 18, 2020 9:44 amLijkt mij het meest logische dit scenario. Anders kunnen clubs gaan transfers doen ter voorbereiding. En nog eindrondes spelen zal ook niet lukken.Justhomuch wrote: ↑Tue Mar 17, 2020 4:00 pmToch nog iets positief dan...Zovko wrote: ↑Tue Mar 17, 2020 3:11 pmEr wordt dit seizoen zowizo niet meer gespeeld ommes... Italie zit nu ongeveer aan het hoogtepunt, das nog een paar maand quarantaine zowizo..... Ik vrees zelfs dat de voorbereiding en seizoensbegin in het gedrang gaat komen.... Ik denk aan een scénario in onze reeks waar ze Deinze gaan laten overgaan, geen zakkers uit geen enkel reeks en de teams die eerst staan in 2e amateur laten promoveren...
Godverdekke he. Als ge nu een deftige ploeg had samengesteld, had ge volgend seizoen in 1B gespeeld waarschijnlijkThomas1906 wrote: ↑Wed Mar 18, 2020 3:16 pmHet meest logische is stoppen met het klassement van nu. En dat wilt voor ons eindronde zeggen. En ja, dat ga je nog wel kunnen spelen ergens in mei.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Je wilt zeggen wanneer men niet met RP aan het seizoen was begonnen en daarna niet de helft van basisspelers voor maanden had zien uitvallen ..Axassin wrote: ↑Wed Mar 18, 2020 5:31 pmGodverdekke he. Als ge nu een deftige ploeg had samengesteld, had ge volgend seizoen in 1B gespeeld waarschijnlijkThomas1906 wrote: ↑Wed Mar 18, 2020 3:16 pmHet meest logische is stoppen met het klassement van nu. En dat wilt voor ons eindronde zeggen. En ja, dat ga je nog wel kunnen spelen ergens in mei.