1ste Amateur
Re: 1ste Amateur
Patro trekt Francois Kompany aan.
Bij winst gaat LK een goede zaak alweer doen. Nog op het programma
Luik-Visé
Deinze-Olympic
Seraing-Tubeke
La Lou-Heist
Patro Eisden-Rupel Boom
Luik-Visé
Deinze-Olympic
Seraing-Tubeke
La Lou-Heist
Patro Eisden-Rupel Boom
De komende 3 weken kunnen we enorm opschuiven. Na dit weekend heb je nog:Flor post//_id=7418 wrote:Tue Mar 10, 2020 9:54 amHeeel interessante affiches voor ons komend weekend om in de gaten te houden.
Visé - LK
Dessel - RWDM
Olympic - Dender
LK - Olympic
Patro - Dessel
Seraing - Visé
Moesten we een 9/9 kunnen halen zetten we deze 3 tegenstanders achter ons, en mogelijk nog meer.
Heeft iemand eigenlijk een idee van het niveau de eindronde kadidaten in 2ama? Ik volg dat niet echt eigenlijk. Zowel Visé als FC Luik zijn de voorbije 2 jaar via de eindronde opgekomen hé. Op basis van klassement kunnen we dit jaar Meux, Mandel United, Ronse, Tienen (vorig seizoen nog in 3ama), Aalst of Bocholter verwachten in de eindronde.
Langs de ene kant heb ik er vertrouwen in dat we nu gewoon op karakter alles nog kunnen winnen, en een gelijkspel tegen RWDM.
Langs de andere kant zou ik er niet van verschieten dat onze ploeg nog een terugval kent en zelfs de eindronde geen redding brengt.

Pas na Vise gewoon we daar een uitspraak over kunnen doen denk ik.mmarinus wrote: ↑Wed Mar 11, 2020 1:33 pmDe komende 3 weken kunnen we enorm opschuiven. Na dit weekend heb je nog:Flor post//_id=7418 wrote:Tue Mar 10, 2020 9:54 amHeeel interessante affiches voor ons komend weekend om in de gaten te houden.
Visé - LK
Dessel - RWDM
Olympic - Dender
LK - Olympic
Patro - Dessel
Seraing - Visé
Moesten we een 9/9 kunnen halen zetten we deze 3 tegenstanders achter ons, en mogelijk nog meer.
Heeft iemand eigenlijk een idee van het niveau de eindronde kadidaten in 2ama? Ik volg dat niet echt eigenlijk. Zowel Visé als FC Luik zijn de voorbije 2 jaar via de eindronde opgekomen hé. Op basis van klassement kunnen we dit jaar Meux, Mandel United, Ronse, Tienen (vorig seizoen nog in 3ama), Aalst of Bocholter verwachten in de eindronde.
Langs de ene kant heb ik er vertrouwen in dat we nu gewoon op karakter alles nog kunnen winnen, en een gelijkspel tegen RWDM.
Langs de andere kant zou ik er niet van verschieten dat onze ploeg nog een terugval kent en zelfs de eindronde geen redding brengt.![]()
Ik zie Aalst graag terugkomen. Die pakken tenminste wat volk mee.
Seraing tegen Luik moet helemaal herspeeld worden. Goed nieuws voor ons.
Misschien wel dat Seraing echt overbodige eindronde wil spelen. Maar ik vind dat Luik zich wel makkelijk gewonnen heeft, waren nog maar 10 min en stonden voor. Ik denk dat ze punten krijgen !
Ik weet dat er natuurlijk andere belangen spelen, maar ik hoop toch dat we toch nog lang kunnen doorspelen met publiek. Onze goeie flow nu moeten onderbreken zou wel eens grote gevolgen kunnen hebben.
Wel meer tijd om geblesseerden te recupereren natuurlijk.
Wel meer tijd om geblesseerden te recupereren natuurlijk.
Ik hoor waaien dat matchen stilgelegd worden voor onbepaalde duur.