3e Amateur
- Justhomuch
Re: 3e Amateur
En de buren uit Berlaar komen tot op nog maar 1 puntje van de tweede in de rangschikking, nog niets verloren dus, maar het lijkt er wel op dat ze ook te kampen krijgen met blessures.
Wij komen áltijd terug!
Ook met al die blessures moet je gewoon bij machte zijn om Witgoor en Beringen opzij te zetten. We slagen er niet in om op ons patattenveld een tegenslag/achterstand te boven te komen. Vanaf dan worden er foute keuzes gemaakt, worden sommigen zeer egocentrisch en gaan ze forceren, is er veel te veel afval in het spel, ... Hopelijk is het geen mentaal probleem en enkel effe een sportieve dip.Justhomuch wrote: ↑Sun Mar 08, 2020 3:38 pmEn de buren uit Berlaar komen tot op nog maar 1 puntje van de tweede in de rangschikking, nog niets verloren dus, maar het lijkt er wel op dat ze ook te kampen krijgen met blessures.
- Justhomuch
Een speler als dillien moet het van zijn techniek hebben als zaalvoetballer zijnde, en er lopen daar nog zo’n paar, als die dan op zo’n veld spelen komt dat er niet uit.wekke wrote: ↑Mon Mar 09, 2020 8:20 amOok met al die blessures moet je gewoon bij machte zijn om Witgoor en Beringen opzij te zetten. We slagen er niet in om op ons patattenveld een tegenslag/achterstand te boven te komen. Vanaf dan worden er foute keuzes gemaakt, worden sommigen zeer egocentrisch en gaan ze forceren, is er veel te veel afval in het spel, ... Hopelijk is het geen mentaal probleem en enkel effe een sportieve dip.Justhomuch wrote: ↑Sun Mar 08, 2020 3:38 pmEn de buren uit Berlaar komen tot op nog maar 1 puntje van de tweede in de rangschikking, nog niets verloren dus, maar het lijkt er wel op dat ze ook te kampen krijgen met blessures.
Het is wel wat vroeg vind ik om pessimistisch te worden, dan denk ik dat wij meer redenen hadden doorheen het seizoen

Wij komen áltijd terug!
-
In die pottekestamp reeks moet je tegen elk terrein voorbereid zijn! 

- Justhomuch
Is onze reeks dan minder potteke stamp? De velden liggen er daar idd wel veel minder goed bij.Vergaaneglorie wrote: ↑Mon Mar 09, 2020 11:29 amIn die pottekestamp reeks moet je tegen elk terrein voorbereid zijn!![]()
Wij komen áltijd terug!
Ik ben niet echt pessimistisch. Anderen roepen ineens dat de titel voorbij is, maar daar geloof ik niets van. Het is niet omdat het effe sputtert dat alles ineens over en uit is. We staan nog steeds een punt voor en moeten nog tegen de rechtstreekse concurrenten.Justhomuch wrote: ↑Mon Mar 09, 2020 11:03 amEen speler als dillien moet het van zijn techniek hebben als zaalvoetballer zijnde, en er lopen daar nog zo’n paar, als die dan op zo’n veld spelen komt dat er niet uit.
Het is wel wat vroeg vind ik om pessimistisch te worden, dan denk ik dat wij meer redenen hadden doorheen het seizoen![]()
Klopt wat je zegt over Dilliën. Vandaar ook dat ik het terrein aanhaal. Op het kunstgras van Wellen vinden ze wel nog de drive om een achterstand goed te maken. Op velden zoals het onze en Houtvenne gaan we teveel lopen met de bal, beginnen forceren, ... Dillien en Peffer zie je dan echt tegen zichzelf voetballen.
Er wordt nochtans degelijk tot goed voetbal gespeeld. Meer aanvallend dan bijvoorbeeld in 1e amateur.Vergaaneglorie wrote: ↑Mon Mar 09, 2020 11:29 amIn die pottekestamp reeks moet je tegen elk terrein voorbereid zijn!![]()
Opletten toch met dit soort opmerkingen.Vergaaneglorie wrote: ↑Mon Mar 09, 2020 11:29 amIn die pottekestamp reeks moet je tegen elk terrein voorbereid zijn!![]()
Evengoed speelt ge volgend seizoen tegen elkaar.
-
Dit zegende al lachend is niets ten opzichte van het azijnpissende liera forum!! Ook al opgevallen we halen 7 op 9 en den azijn is op daar tot we weeral eens verliezen.....3970 wrote: ↑Tue Mar 10, 2020 1:44 pmOpletten toch met dit soort opmerkingen.Vergaaneglorie wrote: ↑Mon Mar 09, 2020 11:29 amIn die pottekestamp reeks moet je tegen elk terrein voorbereid zijn!![]()
- Justhomuch
Het is idd wel verdomd stil nu voor de moment in het 1e amateur topic, hopelijk blijft dit zo!Vergaaneglorie wrote: ↑Tue Mar 10, 2020 2:19 pmDit zegende al lachend is niets ten opzichte van het azijnpissende liera forum!! Ook al opgevallen we halen 7 op 9 en den azijn is op daar tot we weeral eens verliezen.....3970 wrote: ↑Tue Mar 10, 2020 1:44 pmOpletten toch met dit soort opmerkingen.Vergaaneglorie wrote: ↑Mon Mar 09, 2020 11:29 amIn die pottekestamp reeks moet je tegen elk terrein voorbereid zijn!![]()
Wij komen áltijd terug!