1ste Amateur
Re: 1ste Amateur
Het is dan wel goed nieuws dat Webers er volgende week niet bij is
In eerste klasse weet ik dat dat recht uitgesproken word in zelfde week. Maar in provinciale duurt dat weken. In amateur klasse weet ik het niet !
Tubeke tegen La Louviere wordt een erg belangrijke match, denk ik. Eentje om in de gaten te houden komend weekend.
Ik denk dat we moeten hopen op winst van Tubeke of gelijkspel La Louviere. Tubeke komen we immers nog rechtstreeks tegen.
Verder hopen dat RWDM de drie punten pakt tegen Visé en dat Patro gaat winnen tegen Olympic. Dender en Luik kijk ik niet echt meer naar.
Ik denk dat we moeten hopen op winst van Tubeke of gelijkspel La Louviere. Tubeke komen we immers nog rechtstreeks tegen.
Verder hopen dat RWDM de drie punten pakt tegen Visé en dat Patro gaat winnen tegen Olympic. Dender en Luik kijk ik niet echt meer naar.
Luik maar 5 punten meer wel match minder ! Wanneer word dat beslist van die match op Seraing.Eric wrote: ↑Thu Mar 05, 2020 7:37 pmTubeke tegen La Louviere wordt een erg belangrijke match, denk ik. Eentje om in de gaten te houden komend weekend.
Die halen we echt niet meer in hoor.Carlke wrote: ↑Thu Mar 05, 2020 8:00 pmLuik maar 5 punten meer wel match minder ! Wanneer word dat beslist van die match op Seraing.Eric wrote: ↑Thu Mar 05, 2020 7:37 pmTubeke tegen La Louviere wordt een erg belangrijke match, denk ik. Eentje om in de gaten te houden komend weekend.
Misschien niet maar vise staat er 6 voor en naar Luik kijk je niet is er maar 5 ! Als het 8 word ja dan niet natuurlijk !Flor wrote: ↑Fri Mar 06, 2020 10:39 amDie halen we echt niet meer in hoor.Carlke wrote: ↑Thu Mar 05, 2020 8:00 pmLuik maar 5 punten meer wel match minder ! Wanneer word dat beslist van die match op Seraing.Eric wrote: ↑Thu Mar 05, 2020 7:37 pmTubeke tegen La Louviere wordt een erg belangrijke match, denk ik. Eentje om in de gaten te houden komend weekend.