Croky Cup
Re: Croky Cup
Bond moet de kosten niet betalen van een grotere politiemacht. Die rekening is voor de overheid (burgers dus).
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Het is zover bvb-final Antwerp-Club Brugge .. hoop maar dat rood-wit de final niet verliest of het wordt een lange en zware nacht ….
Nu denk ik dat die club helemaal vertrokken is voor prachtige jaren ! Want spelen ze nu niet ineens groepfase el. ? Allee als Brugge tittel neemt toch !
-
En dan te denken hoe nipt dat was.. enorm belangrijk kantelmoment in de geschiedenis van onze ploeg.Vergaaneglorie wrote: ↑Fri Feb 07, 2020 12:15 pmYep en zij hebben het vele geld goed gebruikt en bij ons opgesmost en verdoken door profiteurs!
Nu: moed houden. Wie weet kan het voor ons ook snel keren.
Op 1 augustus krijgen we dan toch nog een bekerfinale.
Dat weekend is een belangrijk (Belgisch) voetbalweekend, met ook nog OHL - Beerschot.
En twee weken later zijn wij dan nog eens aan de buurt! Met het gebrek aan voorbereiding verwacht ik wel meer stunts. Zeker opletten dat we er dus niet vroegtijdig uitzwieren. Ik zou heel graag nog eens een match hebben tegen een eersteklasser.
Zoiets brengt toch echt wel wat geld in het laatje.
Dat weekend is een belangrijk (Belgisch) voetbalweekend, met ook nog OHL - Beerschot.
En twee weken later zijn wij dan nog eens aan de buurt! Met het gebrek aan voorbereiding verwacht ik wel meer stunts. Zeker opletten dat we er dus niet vroegtijdig uitzwieren. Ik zou heel graag nog eens een match hebben tegen een eersteklasser.
Zoiets brengt toch echt wel wat geld in het laatje.
Ik zet me vanavond voor de tv. Ik geef Antwerp wel niet heel veel kans.
Ik heb voor het eerst sinds lang nog eens een gokje gewaagd; €10 op winst antwerp werd €120 via hot shot van Napoleon games. C'mon you reeeeeeds!
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
Ik ook, gisteren wel wat teveel Lispergin binnen gekapt dus het zal met een iceatea’ke erbij zijn
Wij komen áltijd terug!