3e Amateur
Re: 3e Amateur
En toch zullen we ooit terug 1 zijn geloof me vrij dit is niet houdbaar in huidige voetbal ! Oke voor lyra Lierse hoeft 1 a en 1 b misschien niet zoals ik hier al eens gelezen heb, maar ook in amateur reeksen is veel geld nodig hoor.
- Justhomuch
Dat is dus enkel voor de naam? 5 voor 12 heeft lvt ze ingediend, lva zijn toen zelfs niet gaan praten met hem maar zijn weggelopen. En dit zijn woorden van iemand van lva zelf. Meer ga ik er niet over uitwijden want het haalt geen flikker uit, zoals ik al zei woord tegen woord, zever gezever en het zijn veigen na pasen. Maar 1 club worden blijft toch een gemiste kans.Lierenaar wrote: ↑Fri Feb 14, 2020 4:15 pmje maakt me nieuwsgierig, dus ik heb het even opgezocht in het bondsreglement.Justhomuch wrote: ↑Fri Feb 14, 2020 4:06 pmIk hoor verschillende deadlines, en ik geloof mijn vrienden nu wel makkelijker dan gasten van LVA waar ik 0 affiniteit mee heb, hetzelfde voor geel/zwart.Lierenaar wrote: ↑Fri Feb 14, 2020 3:55 pm
Van wat ik gehoord heb klopt het niet wat je zegt, justhomuch.
Je moet maar eens opzoeken naar de artikels van toen. Die deadline was vóor 1 juni als ik me niet vergis.
Stefan van Lommel zei op 31 mei nog: een akkoord zal er vanavond niet zijn (https://www.hln.be/sport/voetbal/belgis ... ~a83612ed/)
En de eerste bekendmaking van het project Lierse kempenzonen was volgens mij dit artikel op 2 juni: https://www.gva.be/cnt/dmf20180602_03542273
Ik denk dus dat ze bij Lyra en lva effectief niet meer wisten dan wat wij in de pers op 31 mei moesten vernemen.
Wij komen áltijd terug!
LL heeft meermaals eenzijdig contact opgenomen met Roel Rymen die telkens opnieuw beweerde dat er 'niets concreet is'.
Gedurende die gehele periode heeft men alle samenwerking met LL ontweken om zo een aantal criticasters (enfin, uiteindelijk een stuk of 1000, iets wat noch RR noch LVT blijkbaar had verwacht) buiten spel te zetten.
Maar LL is de boosdoener om dat ze de laatste 5 minuten voor de deadline niet de zoveelste poging zouden hebben ondernomen om tot samenwerking te komen?
Gedurende die gehele periode heeft men alle samenwerking met LL ontweken om zo een aantal criticasters (enfin, uiteindelijk een stuk of 1000, iets wat noch RR noch LVT blijkbaar had verwacht) buiten spel te zetten.
Maar LL is de boosdoener om dat ze de laatste 5 minuten voor de deadline niet de zoveelste poging zouden hebben ondernomen om tot samenwerking te komen?
Dit verhaal klopt.Tjiftjaf wrote: ↑Fri Feb 14, 2020 5:03 pmLL heeft meermaals eenzijdig contact opgenomen met Roel Rymen die telkens opnieuw beweerde dat er 'niets concreet is'.
-
Ik vind het ongelooflijk straf van wat ik allemaal lees hier en op onze fb-groep qua verhalen over die periode.
Liever uw vrienden geloven ipv zaken te checken die gewoon allemaal in de pers zijn verschenen (van beide kanten), tsjah das dan toch geen moeite doen? Ik denk wat ik lees van tjiftjaf en Lierenaar (dat staat zelfs zwart op wit in de pers) wel eens kunnen kloppen, niet?
Ik ben vooral dat gedoe over het verleden eigenlijk beu. En zij die gewoon dingen ontkennen of een andere draai aangeven terwijl het in de gazetten valt te lezen, zijn gewoon dom.
Liever uw vrienden geloven ipv zaken te checken die gewoon allemaal in de pers zijn verschenen (van beide kanten), tsjah das dan toch geen moeite doen? Ik denk wat ik lees van tjiftjaf en Lierenaar (dat staat zelfs zwart op wit in de pers) wel eens kunnen kloppen, niet?
Ik ben vooral dat gedoe over het verleden eigenlijk beu. En zij die gewoon dingen ontkennen of een andere draai aangeven terwijl het in de gazetten valt te lezen, zijn gewoon dom.
- Justhomuch
Er was een alternatief in geel en zwart op het lisp, maar er zit ook veel trots tussen, langs beide kanten, van thillo wou geen 100% fanparticipatie, en dat snap ik maar al te goed ook. Ik ga niet zeggen dat het volledig LVA hun schuld is, maar ook zij hebben schuld hier in door het been stijf te blijven houden, niemand is in dit verhaal onschuldig!Thomas1906 wrote: ↑Fri Feb 14, 2020 6:19 pmIk vind het ongelooflijk straf van wat ik allemaal lees hier en op onze fb-groep qua verhalen over die periode.
Wij komen áltijd terug!
Klopt, er was op het einde best nog wel een kans om 1 front te vormen. Dat het niet is doorgegaan is misschien grotendeels aan de zijde van LK te wijten, maar ook een deel aan ego's aan de ander zijde die pretendeerden de Geel-Zwarte stem te mogen uitdragen. De info avond was duidelijk (verborgen propaganda) genoeg dat er geen weg terug was.Justhomuch wrote: ↑Fri Feb 14, 2020 7:58 pmEr was een alternatief in geel en zwart op het lisp, maar er zit ook veel trots tussen, langs beide kanten, van thillo wou geen 100% fanparticipatie, en dat snap ik maar al te goed ook. Ik ga niet zeggen dat het volledig LVA hun schuld is, maar ook zij hebben schuld hier in door het been stijf te blijven houden, niemand is in dit verhaal onschuldig!Thomas1906 wrote: ↑Fri Feb 14, 2020 6:19 pmIk vind het ongelooflijk straf van wat ik allemaal lees hier en op onze fb-groep qua verhalen over die periode.
Die puzzelstukjes heb ik voor mijzelf pas na enige tijd kunnen leggen, terwijl ik in eerste instantie LL meer genegen was.
Als ik hierboven hoor zeggen dat het zuur was voor LVT dat hij 500-1000 man aan potentiële supporters verloor, dan denk ik dat het een mes is dat aan twee kanten snijdt: ook LL had op meer supporters gehoopt en de plannen op het Lisp waren een serieuze dreun voor hun plannen. Een 2-tal weken geleden was ik nog eens op Berlaar en het aantal toeschouwers daar viel teleurstellend toch wat meer richting die 500 uit.
Soit, heel jammer dat ik de Sportkring microbe misschien nooit aan mijn kinderen zal kunnen doorgeven. In heb erdoor immers heel mooie en memorabele momenten mogen beleven.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
500 man zou dan toch uitzonderlijk weinig zijn. Dat is wat we op sommige verplaatsingen bij hebben.
Geen Lyra-Lierse had 1000 extra mensen op het Lisp kunnen betekenen.
En nogmaals: tot aan de deadline heeft Roel en Co elke samenwerking vermeden. Welke samenwerking had er na de deadline dan nog mogelijk geweest? En als LK samenwerking genegen was, waarom dan überhaupt wachten tot na de deadline?
En nogmaals: tot aan de deadline heeft Roel en Co elke samenwerking vermeden. Welke samenwerking had er na de deadline dan nog mogelijk geweest? En als LK samenwerking genegen was, waarom dan überhaupt wachten tot na de deadline?
- Justhomuch
Kennis van me is gaan zien vorig jaar tegen Helson thuis (kan ook een andere ploeg zijn) en die sprak van een 400 man, ik zelf ben gaan kijken tegen Racing thuis en toen was er +- 1200 man, ik weet dat ze daar graag overdrijven met supportersaantallen.Tjiftjaf wrote: ↑Sat Feb 15, 2020 4:12 am500 man zou dan toch uitzonderlijk weinig zijn. Dat is wat we op sommige verplaatsingen bij hebben.
Samenwerking hebben ze niet vermeden als ze samen hebben gezeten he Tjiftjaf, er waren er zelfs van LVA die toe moesten geven dat LVT goede ideeën had.
Was de prijs die Maged vroeg ook niet belachelijk hoog? Heeft lang geduurd voor alleer hij die fatsoenlijk liet zakken, ik denk dat geen 1 van ons aan de onderhandeltafel heeft gezeten dus het fijne zal je nooit weten.
Wij komen áltijd terug!
Aantallen schommelen enorm, zeker in de wintermaanden. Van september tot eind november gok ik dat de gemiddelden op een 1.000 a 1.100 lagen terwijl dat vorig seizoen toch meestal onder de 1.000 was. In december/januari zijn er dan enkele terugvallen geweest. Vaak te wijten aan zondagen.Justhomuch wrote: ↑Sat Feb 15, 2020 9:22 amKennis van me is gaan zien vorig jaar tegen Helson thuis (kan ook een andere ploeg zijn) en die sprak van een 400 man, ik zelf ben gaan kijken tegen Racing thuis en toen was er +- 1200 man, ik weet dat ze daar graag overdrijven met supportersaantallen.
Hetzelfde verhaal trouwens op verplaatsing. Daar is het verschil tussen zaterdag en zondag soms schrijnend.
De echt trouwe supportersschare zal iets van een 600 man/vrouw zijn, schat ik.