Challenger Pro League
Re: Proximus league
Dat zou een goede zaak zijn. Eigenlijk moet de ploeg dan pas goed zijn als de play downs starten... Ik ga er dan maar vanuit dat sporza correcte info heeft.KLSK190630 wrote: ↑Fri Aug 21, 2020 11:05 amKLSK190630 wrote: ↑Fri Aug 21, 2020 11:03 amDe laatste en voorlaatste in 1b spelen een play off van 5 matchen om een degradant aan te duiden. Voorlaatste start met 3 punten meer. Bron: sporza
EN, daat staat ook dat de beloften kunnen degraderen maar nier promoveren, dat zou echt fantastisch zijn voor ons. Gisteren las ik dan wel weer dat die toch niet konden zakken. ( In de fb groep van de fans werd iets gedeeld)
Daarnaast staat op sporza wat er zal gebeuren bij een eventuele stopzetting van de competitie. Als er minder dan de helft gespeeld is gaat er niemand promoveren of degraderen.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Die komen allen uit buitenland hé ! De belder niet maar wie weet had geen club meer dus waar zat die mischien !KLSK190630 wrote: ↑Fri Aug 21, 2020 10:06 amDie hun nieuwe spelers moeten eerst 9 dagen in quarantaine. Dat wil dus denk ik zeggen dat we nog 3 speeldagen met deze kern moeten gaan spelen.
Bizar. De andere info kwam van de FB van de Proximus League. Die leken letterlijk te citeren uit het reglement.
Vreemd.
Vreemd.
Ik vind dat ook zeer vreemd. Hopelijk is het duidelijk voor de start van de competitie.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Nog iemand die zich stoort aan die man in de tribune bij Deinze? 

-
- Justhomuch
Wacht maar tot zij ons op de pijnbank leggen

Inmiddels de Eleven Sports gefixt. Klaar voor morgen dus!