1ste Amateur
Re: 1ste Amateur
Yes, triestig dat we daar op moeten hopen maar tis wel de realiteit.
Zouden de vereiste dan zo groot zijn om in eerste amateur te mogen aantreden !
Tubeke pakt nog een puntje tegen Heist 

Als ik naar de stand kijk... om moedeloos van te worden.
- Justhomuch
Zijn het eigenlijk sowieso 4 zakkers of moet de hoogst geëindigde van de 4 nog een soort eindronde spelen om niet te zakken?
Wij komen áltijd terug!
De 4de laatste speelt eindronde inderdaad.Justhomuch wrote: ↑Tue Feb 18, 2020 8:40 amZijn het eigenlijk sowieso 4 zakkers of moet de hoogst geëindigde van de 4 nog een soort eindronde spelen om niet te zakken?
Nu, ik vraag mij af of het nakende faillissement van Lokeren geen gevolgen heeft voor ons? Er zal dan gee. Zakker zijn naar 1ste amateur, terwijl (vermoedelijk) Deinze uit de reeks verdwijnt. Is er dan een Zakker minder of een stijger meer uit 2de amateur?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Edit aan mezelf: door het faillissement van de sportkring 2j geleden bleef Châtelet-Farciennes in 1ste amateur. Lierse SK werd door het faillissement (fictief) laatste met 0 punten in 1ste amateur. Ik concludeer dus dat het mogelijke faillissement van Lokeren en de slechte situatie bij Tubize en Boom wel eens heel gunstig kan zijn voor ons. Erg dat we daar op moeten rekenen, maar het is nu niet anders.Axassin wrote: ↑Tue Feb 18, 2020 9:04 amDe 4de laatste speelt eindronde inderdaad.Justhomuch wrote: ↑Tue Feb 18, 2020 8:40 amZijn het eigenlijk sowieso 4 zakkers of moet de hoogst geëindigde van de 4 nog een soort eindronde spelen om niet te zakken?
Nu, ik vraag mij af of het nakende faillissement van Lokeren geen gevolgen heeft voor ons? Er zal dan gee. Zakker zijn naar 1ste amateur, terwijl (vermoedelijk) Deinze uit de reeks verdwijnt. Is er dan een Zakker minder of een stijger meer uit 2de amateur?
In dat geval kunnen we volgend seizoen met een propere lei beginnen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Dat zou voorwaar goed nieuws zijn, al is het inderdaad triestig dat we zo moeten rekenen.
Plus: zo’n dingen hebben de neiging om lang aan te slepen en de betrokken partijen lang in onzekerheid te houden. Niet ideaal met oog op de voorbereiding.
Bij Lokeren zie ik het nog wel goed komen. Bij Tubeke daarentegen..
Hoe komt het dat Boom zo in de problemen zit? Die hangen toch aan het Beerschotinfuus?
Plus: zo’n dingen hebben de neiging om lang aan te slepen en de betrokken partijen lang in onzekerheid te houden. Niet ideaal met oog op de voorbereiding.
Hoe komt het dat Boom zo in de problemen zit? Die hangen toch aan het Beerschotinfuus?
- Justhomuch
Ik meen mij te herinneren dat Beerschot zich had teruggetrokken.KRKN wrote: ↑Tue Feb 18, 2020 11:25 amDat zou voorwaar goed nieuws zijn, al is het inderdaad triestig dat we zo moeten rekenen.
Wij komen áltijd terug!