3e Amateur
Re: 3e Amateur
Uw redenering slaat nergens op justhowmuch en das niet de eerste keer dit weekend.
Als we diezelfde redenering doortrekken zijn jullie bestuursleden ook racisten want LK is beboet voor racisme, slaagt toch nergens op?
Ik begrijp wel dat je wat gefrustreerd bent, zou ik ook zijn in jouw plaats.
Als we diezelfde redenering doortrekken zijn jullie bestuursleden ook racisten want LK is beboet voor racisme, slaagt toch nergens op?
Je zit er volledig naast. Weet jij veel wie er aan tafel gaat zitten.Justhomuch wrote: ↑Sun Dec 08, 2019 6:28 pmLL is “fanowned” he, dus die mensen die zo over LVT en LK roepen zijn dezelfde mensen die met LVT aan’t tafel gaan zitten, en wees nu eerlijk, zou jij iemand de hand reiken als ze er toch in bijten? Langs de andere kant hoop ik ook op een constructief gesprek voor beide partijen.Eric wrote: ↑Sun Dec 08, 2019 5:50 pmMja, YBA is natuurlijk inderdaad niet hetzelfde als de mensen die vanuit LL aan de onderhandelingstafel gaan zitten. Die nuance moet wel gemaakt worden. Net zoals de mensen die anti LL liedjes gezonden hebben blijkbaar gisteren dat ook niet gaan moeten doen namens LK.
Maar het is wel jammer. Zulke acties gooien olie op het vuur en ik heb het idee dat de opening tussen LK en LL nog nooit zo ver is geweest. Ik stoor me wel aan hypocrisie. Ik herinner me nog altijd goed dat er gekapt werd op zogenaamd 'fake news' dat 'bewust verspreid' werd vanuit LK kant om LL te ondermijnen. Inmiddels kan er toch ook wel eens in de spiegel gekeken worden. De aanvallen op Oboelo, de zogenaamde fusie met Geel,..
De hypergevoeligheid voor alles wat LK en LVT is stoort me enorm, al probeer ik het niet teveel aan m'n hart te laten komen maar dat is moeilijk. Omgekeerd zie ik zo'n dingen ook. Zeggen dat LK niks kan schelen maar dan toch die live matchen openzwieren. Of toch net iets te vaak LL ophemelen, alsof er niet alleen anderen overtuigd te dienen worden. Veel LL'ers schijnen ook perfect te weten waarom elke LK'er individueel (en schijnbaar impulsief) voor LK gekozen heeft. Dat is vermoeiend en een beetje arrogant ook. Omgekeerd vind ik het ook vermoeiend dat zij die voor LL kiezen als 'verraders' worden afgeschilderd. Onnodig.
Jammer. Voor beide kanten. Ik vertrouw echter dat de mensen aan de onderhandelingstafel de kalmte wel zullen kunnen bewaren.
De club wordt vertegenwoordigd door zijn bestuurders. En daar zitten afgevaardigden bij van de supporters. En zoals hierboven geschreven, die mensen zullen allemaal op zeer deftige wijze overleggen.
Je slaat de bal mis. Van Thillo gaat luisteren. En goed ook. Hij heeft zijn eigen agenda. Hij wil zelf een aantal zaken bereiken en daar heeft hij evenzeer LL voor nodig als omgekeerd.
Hij zit niet in de bestuurdersstoel. Net zomin als LL.
- Justhomuch
Voor u ist Justhomuch Saki.Saki wrote: ↑Sun Dec 08, 2019 7:10 pmUw redenering slaat nergens op justhowmuch en das niet de eerste keer dit weekend.
YBA = mede eigenaar van de club, beweer je zelf toch?
BT = geen eigenaar
Zo duidelijk?
Ik ben niet gefrustreerd, eerder geirriteerd door kinderachtig gedrag langs jullie zijde.
Wij komen áltijd terug!
- Justhomuch
Ontopic: proficiat met de 2 - 0 winst tegen Turnhout, want zo ben ik dan weer wel, sportief
Wij komen áltijd terug!
Dat laatste hoeft hier echt niet Saki.Saki wrote: ↑Sun Dec 08, 2019 7:10 pmUw redenering slaat nergens op justhowmuch en das niet de eerste keer dit weekend.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Dus provoceren mag maar reageren niet?Axassin wrote: ↑Sun Dec 08, 2019 9:14 pmDat laatste hoeft hier echt niet Saki.Saki wrote: ↑Sun Dec 08, 2019 7:10 pmUw redenering slaat nergens op justhowmuch en das niet de eerste keer dit weekend.
Veel plezier op jullie forum dan.
Ik vond jouw constructieve doch kritische houding steeds fijn. Laat je toch niet meeslepen. Je moet trouwens eens zoiets op 'jullie' forum proberen. Je krijgt je bak vol. Een oprechte vraag; ken jij de ware toedracht van al wat hier nu zo voor commotie zorgt?Saki wrote: ↑Sun Dec 08, 2019 9:21 pmDus provoceren mag maar reageren niet?Axassin wrote: ↑Sun Dec 08, 2019 9:14 pmDat laatste hoeft hier echt niet Saki.Saki wrote: ↑Sun Dec 08, 2019 7:10 pmUw redenering slaat nergens op justhowmuch en das niet de eerste keer dit weekend.
Veel plezier op jullie forum dan.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Wat heb ik dan juist verkeerd gezegd ? Dat ik begrijp dat jullie nu gefrustreerd zijn vanwege de resultaten, verder niets.Axassin wrote: ↑Sun Dec 08, 2019 9:25 pmIk vond jouw constructieve doch kritische houding steeds fijn. Laat je toch niet meeslepen. Je moet trouwens eens zoiets op 'jullie' forum proberen. Je krijgt je bak vol. Een oprechte vraag; ken jij de ware toedracht van al wat hier nu zo voor commotie zorgt?
Ik heb ondertussen 3 klokken horen luiden Axassin en niet enkel aan Lyra-Lierse kant, zo kritisch ben ik nu ook wel.
Garanderen dat ik precies weet hoe de vork aan de steel zit zal ik hier niet beweren maar ik denk wel dat ik met de info die vanuit verschillende kampen tot bij mij geraakt is een terdege beeld kan vormen van wat er speelt.
Dit is tevens mijn laatste post hier. Als het schepencollege van Lier voor iets heeft gezorgd is het wel dat de polarisering tussen beide supportersgroepen is toegenomen.
Adios.
Dat laatste is een jammere zaak die ik ook opgemerkt heb de laatste dagen. Alles was wat meer bekoeld nu we anderhalf jaar na het faillissement van ons Lierse zijn en het stadsbestuur zorgt eigenlijk voor olie op het sluimerende vuurtje. Zelfs als iemand die voor het Lisp gekozen heeft vindt ik dit een heel slechte zet van mijn eigen burgemeester. Idioot zelfs.