1ste Amateur
Re: 1ste Amateur
Om in de gaten te houden vandaag: Dender moet tegen Club Luik. Een duel dat beiden echt zouden moeten zien te winnen.
Verder moeten we hopen op Fred & co (help) om Tubize opzij te zetten.
Verder moeten we hopen op Fred & co (help) om Tubize opzij te zetten.
Dender en Luik delen gelukkig wel de punten. Het wordt nog erg spannend.
Patro wint op zijn beurt van Winkel Sport, die dus nu wel met een kloofje laatst bengelen. Wij zakken na de winterstop af naar ginds. Daar moet je drie punten pakken, weten dat je daarna (hou je vast) tegen Seraing, Deinze en Patro moet. Genoeg maw. om je vertrouwen te breken voor je tegen rechtstreekse concurrenten Dender en Luik moet.
Patro wint op zijn beurt van Winkel Sport, die dus nu wel met een kloofje laatst bengelen. Wij zakken na de winterstop af naar ginds. Daar moet je drie punten pakken, weten dat je daarna (hou je vast) tegen Seraing, Deinze en Patro moet. Genoeg maw. om je vertrouwen te breken voor je tegen rechtstreekse concurrenten Dender en Luik moet.
Idd moeilijk maar zitten in situatie dat we ook daar matchen gaan moeten winnen !KRKN wrote: ↑Sun Dec 15, 2019 8:35 amDender en Luik delen gelukkig wel de punten. Het wordt nog erg spannend.
- Justhomuch
Zou straf zijn. Lijkt me wel iets te groot.
Ik kan nieuwe stadions in België echter alleen maar aanmoedigen, maar wel liefst op een realistische capaciteit.
Club Luik zet Marc Grosjean aan de deur. Ik vond dat eerlijkgezegd wel een klasbak bij Union, maar doet het effectief wel niet goed bij Luik.
Ik word ongeduldig heren, dus bij deze al efkes een blik op de komende speeldag.
Als ik het goed voorheb, hebben Deinze & Seraing al tegen elkaar moeten spelen (waarbij Deinze aan het kortste eind trok).
Belangrijke duels voor ons om in de gaten te houden:
- La Louviere neemt het thuis op tegen Dender. Beiden zijn toch een concurrent voor ons. Een gelijkspel zou dus geen slecht resultaat zijn.
- Tubize ontvangt thuis Dessel. We moeten duidelijk voor die laatste duimen.
- Club Luik wacht, na het ontslag van Grosjean, de lastige taak om thuis Patro te ontvangen. Marvin en de zijnen winnen die partij best voor ons.
- Thes moet thuis tegen Visé. Thes wint best.
Als ik het goed voorheb, hebben Deinze & Seraing al tegen elkaar moeten spelen (waarbij Deinze aan het kortste eind trok).
Belangrijke duels voor ons om in de gaten te houden:
- La Louviere neemt het thuis op tegen Dender. Beiden zijn toch een concurrent voor ons. Een gelijkspel zou dus geen slecht resultaat zijn.
- Tubize ontvangt thuis Dessel. We moeten duidelijk voor die laatste duimen.
- Club Luik wacht, na het ontslag van Grosjean, de lastige taak om thuis Patro te ontvangen. Marvin en de zijnen winnen die partij best voor ons.
- Thes moet thuis tegen Visé. Thes wint best.
Legaer naar Vise...ben is benieuwd wat die nog waard is