Challenger Pro League
Re: Proximus league
vermoed ik ook al een poosje zeker na het interview met van Lommel paar weken terug in gva daar kwam even een onverwachte promotie ter sprake 1b en zei mocht het zich voordoen er nog wat eurotjes waren om degelijk te versterken...Magico wrote: ↑Thu Jul 09, 2020 6:54 amZo lang deze soap blijft duren, des te langer onze club wacht om haar transfers te doen..
Alles behalve een ideale voorbereiding dus.
Laat ons lekker strijden voor promotie en dan 1B met euforie en de daarbij horende extra supporters betreden.
Niet op deze manier aub.. Zou wederom een jaar. Onder degradatiedruk zijn en ik heb daar echt genoeg van![]()

-
Vergaaneglorie
IdemMagico wrote: ↑Thu Jul 09, 2020 6:54 amZo lang deze soap blijft duren, des te langer onze club wacht om haar transfers te doen..
Alles behalve een ideale voorbereiding dus.
Laat ons lekker strijden voor promotie en dan 1B met euforie en de daarbij horende extra supporters betreden.
Niet op deze manier aub.. Zou wederom een jaar. Onder degradatiedruk zijn en ik heb daar echt genoeg van![]()
Kunde gij geen plaats krijgen bij pro League jij komt hier met oplossing van jewelsteAxassin wrote: ↑Thu Jul 09, 2020 9:53 amOm alle verdere zever te vermijden, gaan ze best naar een 1A met 18 ploegen.
Wij zijn de enige ploeg uit een lagere reeks met een proflicentie dus nemen 1 van de 2 vacante plaatsen in 1B. Makkelijkste is om gewoon 1B één seizoen af te werken met 7 ploegen (24 matchen) met uitzonderlijk gedurende één seizoen geen degradant. Want als je nu Roeselare toch weer een 1B licentie gaat geven, zit het spel weer op de wagen.
Bovendien goed voor ons, dan hebben we een overgangsjaar.![]()

geen zakker dus iedereen content wij kunnen rustig voorbereiden en zien wat ontbreekt en krijgen tv geld.en in amateur kan de kampioen volgend jaar plaats 8 innemen.Re: Proximus league
Voor een bescheiden bijdrage wil ik gerust mijn kandidatuur doorsturenCarlke wrote: ↑Thu Jul 09, 2020 12:36 pmKunde gij geen plaats krijgen bij pro League jij komt hier met oplossing van jewelsteAxassin wrote: ↑Thu Jul 09, 2020 9:53 amOm alle verdere zever te vermijden, gaan ze best naar een 1A met 18 ploegen.
Wij zijn de enige ploeg uit een lagere reeks met een proflicentie dus nemen 1 van de 2 vacante plaatsen in 1B. Makkelijkste is om gewoon 1B één seizoen af te werken met 7 ploegen (24 matchen) met uitzonderlijk gedurende één seizoen geen degradant. Want als je nu Roeselare toch weer een 1B licentie gaat geven, zit het spel weer op de wagen.
Bovendien goed voor ons, dan hebben we een overgangsjaar.![]()
geen zakker dus iedereen content wij kunnen rustig voorbereiden en zien wat ontbreekt en krijgen tv geld.en in amateur kan de kampioen volgend jaar plaats 8 innemen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
De pro league heeft net het besluit van het bas naast zich neergelegd. 
- Justhomuch
Twee augustus is het OHL - Beerschot. Zonder publiek voor OHL. Toch een beetje wrang als je een OHL supporter bent.
Wel erg benieuwd wat dat gaat geven.
Wel erg benieuwd wat dat gaat geven.
- Justhomuch
Ik gok op Beerschot ohl moeten komen Beerschot op counter 0-1 winst