3e Amateur
Re: 3e Amateur
Ik ben afgelopen zaterdag op vraag van enkele vrienden nog eens afgezakt en was positief verbaasd van de opkomst.
Eerlijk gezegd wel genoten van de gezelligheid, de sfeer en ook het voetbal. Het eerste kwartier was Wellen beter. Maar die voorlijn met Mo Messoudi, Pfeffer, Adesanya is bij momenten zelfs een klasse hoger dan wat je in eerste amateur ziet. Een paar knappe goals gezien. Ook de rest van de ploeg lijkt goed in elkaar te zitten.
Ook gewoon leuk om Adesanya, Weuts, Van Den Brande (ooit nog gedebuteerd bij de Sportkring), enz. nog eens te zien voetballen. Voor een supporter van het oude Lierse is dit toch wel een aangename en herkenbare ploeg om naar te kijken.
Eerlijk gezegd wel genoten van de gezelligheid, de sfeer en ook het voetbal. Het eerste kwartier was Wellen beter. Maar die voorlijn met Mo Messoudi, Pfeffer, Adesanya is bij momenten zelfs een klasse hoger dan wat je in eerste amateur ziet. Een paar knappe goals gezien. Ook de rest van de ploeg lijkt goed in elkaar te zitten.
Ook gewoon leuk om Adesanya, Weuts, Van Den Brande (ooit nog gedebuteerd bij de Sportkring), enz. nog eens te zien voetballen. Voor een supporter van het oude Lierse is dit toch wel een aangename en herkenbare ploeg om naar te kijken.
- Justhomuch
Mooi! St lenaerts zal hun gekende dip wel weer krijgen zeker?
Wij komen áltijd terug!
Daar hopen we op, ze mogen van mij gerust de periode pakkenJusthomuch wrote: ↑Sun Oct 27, 2019 2:32 pmMooi! St lenaerts zal hun gekende dip wel weer krijgen zeker?
Vrij belangrijke dag voor LL vandaag. Succes Saki! Ik hoop dat het meezit.
zeker en vast voor beide clubs heel belangrijke match vandaag. lyra lierse topper lierse kempenzonen kan ineens bij winst terug in running zijn voor top 4 , nog maar 7 punten dan. maar bij verlies diep in het moeras.voor lyra lierse anders oke voor tittel wel alhoewel sint lenaerts ook nog moet winnen. eindronde halen ze in die reeks op 1 been volgens mij.
Merci heren,
ik denk (hoop) dat St lenaarts vandaag de periodetitel pakt maar dat wij daar volgende week gaan winnen
ik denk (hoop) dat St lenaarts vandaag de periodetitel pakt maar dat wij daar volgende week gaan winnen