Challenger Pro League
Re: Proximus league
Ik zie ze laatste match spelen en zullen dan wel zorgen dat ze zakken. Vergeet niet dat het Oostende cercle is een punt is genoeg voor beide. Probleem opgelost. Club kampioen Beveren zakt. Alleen die 2 de plaats nog natuurlijk daar gaat Gent dan nog voor moeten spelen. Maar ja bij Beveren al spelers vertrokken. Kunnen ze weer zeggen dat het niet eerlijk verlopen is. Wat een soep zeg.
Neem nu 18 ploegen, komen ze nog ploeg te kort in 1 b als ik goed tel. Wij in plaats Beveren wie in plaats Leuven of Beerschot.
Of ze starten met 17 in 1A, en lierse naar 1B. Mij maakt het ni uit.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Zo lang deze soap blijft duren, des te langer onze club wacht om haar transfers te doen..
Alles behalve een ideale voorbereiding dus.
Laat ons lekker strijden voor promotie en dan 1B met euforie en de daarbij horende extra supporters betreden.
Niet op deze manier aub.. Zou wederom een jaar. Onder degradatiedruk zijn en ik heb daar echt genoeg van
Alles behalve een ideale voorbereiding dus.
Laat ons lekker strijden voor promotie en dan 1B met euforie en de daarbij horende extra supporters betreden.
Niet op deze manier aub.. Zou wederom een jaar. Onder degradatiedruk zijn en ik heb daar echt genoeg van
De kans op 1B lijkt me toch 50%. Ideaal is dat in deze omstandigheden niet.
Wat een gezichtsverlies voor het Belgische voetbal, wederom..
Wat een gezichtsverlies voor het Belgische voetbal, wederom..
Idd en hoe gaat dit Europa rond in alle gazetten in Europa, amateurclub dat zich nipt redde promoveert naar profvoetbal.
Om alle verdere zever te vermijden, gaan ze best naar een 1A met 18 ploegen.
Wij zijn de enige ploeg uit een lagere reeks met een proflicentie dus nemen 1 van de 2 vacante plaatsen in 1B. Makkelijkste is om gewoon 1B één seizoen af te werken met 7 ploegen (24 matchen) met uitzonderlijk gedurende één seizoen geen degradant. Want als je nu Roeselare toch weer een 1B licentie gaat geven, zit het spel weer op de wagen.
Bovendien goed voor ons, dan hebben we een overgangsjaar.
Wij zijn de enige ploeg uit een lagere reeks met een proflicentie dus nemen 1 van de 2 vacante plaatsen in 1B. Makkelijkste is om gewoon 1B één seizoen af te werken met 7 ploegen (24 matchen) met uitzonderlijk gedurende één seizoen geen degradant. Want als je nu Roeselare toch weer een 1B licentie gaat geven, zit het spel weer op de wagen.
Bovendien goed voor ons, dan hebben we een overgangsjaar.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Was zelfs al vergeten dat ze dan maar met 7 zitten. Ongezien toch.Axassin wrote: ↑Thu Jul 09, 2020 9:53 amOm alle verdere zever te vermijden, gaan ze best naar een 1A met 18 ploegen.
Bovendien goed voor ons, dan hebben we een overgangsjaar.![]()