Challenger Pro League
Re: Proximus league
Volledig akkoord met de 2 heren hierboven..
Eerst alles op punt hebben staan voor we die stap zetten. Dat gaat van een ploeg, tot het al dan niet beantwoorden van een mail aan de club.. Want vooral het non sportieve moet nog serieus verbeteren om profclub waardig te zijn
Eerst alles op punt hebben staan voor we die stap zetten. Dat gaat van een ploeg, tot het al dan niet beantwoorden van een mail aan de club.. Want vooral het non sportieve moet nog serieus verbeteren om profclub waardig te zijn
- Justhomuch
Westerlo, Thes, Beerschot, Roeselare, Lokeren. Juist ja geen 1b materiaal...Vergaaneglorie wrote: ↑Mon Jun 29, 2020 8:09 pmyep en de aanwinsten die er net bijzijn is geen 1B materiaal.Justhomuch wrote: ↑Mon Jun 29, 2020 5:55 pmEerst leren stappen voor je gaat lopen, een jaartje in 1b ben je niets mee vooruit zoals jij beweerd, er zitten nog teveel kinderziekten in de club die eruit moeten voor ik ons in 1b wil zien hoor.ozzy105 wrote: ↑Mon Jun 29, 2020 5:50 pmHeeft ook zijn voordelen nl meer inkomsten, meer toeschouwers en wie weet zijn nieuwe sponsors bereid te springen. Ik denk dat de meeste supporters toch liever een thuiswedstrijd meepikken tegen Westerlo dan tegen vise... Zou die kans zich aandienen niet twijfelen wie weet hoelang het nog duurt vooralleer je zulke kans nog krijgt niet vergeten lk gaat zijn derde seizoen van start in deze reeks je mag daar niet te lang meer blijven plakken.
Wij komen áltijd terug!
1B moet niet perse een drama zijn. Liever niet, maar ik denk dat we met het huidige team ook weer niet afgaan. 't Zal uiteraard wel pittig worden.
Nu: 't blijft gewoon een draak van een format Maar 't Zou wel leuk zijn om tegen clubs te spelen die daadwerkelijk volk trekken.
Nu: 't blijft gewoon een draak van een format Maar 't Zou wel leuk zijn om tegen clubs te spelen die daadwerkelijk volk trekken.
-
Met deze kern is het elke match op de toppen van je tenen lopen.
-
Je hebt er wel enkele zoals samyn, santermans, allach en el ansri die het volgens mij in 1b ook goed zullen doen. Maar ik vrees dat het voor de rest a la jefke vdv een paar niveaus te hoog zal zijn.Vergaaneglorie wrote: ↑Tue Jun 30, 2020 12:18 pmMet deze kern is het elke match op de toppen van je tenen lopen.
Vdv als centrale verdediger zeker te kort, maar gelijk die speelde laatste weken net voor verdediging was hij echt goed hoor ! Maar zoals je zegt in 1 b zou hij mischien wel door de mand gaan !KLSK190630 wrote: ↑Tue Jun 30, 2020 4:40 pmJe hebt er wel enkele zoals samyn, santermans, allach en el ansri die het volgens mij in 1b ook goed zullen doen. Maar ik vrees dat het voor de rest a la jefke vdv een paar niveaus te hoog zal zijn.Vergaaneglorie wrote: ↑Tue Jun 30, 2020 12:18 pmMet deze kern is het elke match op de toppen van je tenen lopen.
Misschien? die komt zelfs voor 1ste amateur tekort.Carlke wrote: ↑Tue Jun 30, 2020 6:42 pmVdv als centrale verdediger zeker te kort, maar gelijk die speelde laatste weken net voor verdediging was hij echt goed hoor ! Maar zoals je zegt in 1 b zou hij mischien wel door de mand gaan !KLSK190630 wrote: ↑Tue Jun 30, 2020 4:40 pmJe hebt er wel enkele zoals samyn, santermans, allach en el ansri die het volgens mij in 1b ook goed zullen doen. Maar ik vrees dat het voor de rest a la jefke vdv een paar niveaus te hoog zal zijn.Vergaaneglorie wrote: ↑Tue Jun 30, 2020 12:18 pmMet deze kern is het elke match op de toppen van je tenen lopen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Axassin wrote: ↑Tue Jun 30, 2020 8:30 pmMisschien? die komt zelfs voor 1ste amateur tekort.Carlke wrote: ↑Tue Jun 30, 2020 6:42 pmVdv als centrale verdediger zeker te kort, maar gelijk die speelde laatste weken net voor verdediging was hij echt goed hoor ! Maar zoals je zegt in 1 b zou hij mischien wel door de mand gaan !KLSK190630 wrote: ↑Tue Jun 30, 2020 4:40 pm
Je hebt er wel enkele zoals samyn, santermans, allach en el ansri die het volgens mij in 1b ook goed zullen doen. Maar ik vrees dat het voor de rest a la jefke vdv een paar niveaus te hoog zal zijn.
Amai nog Nie..
Heeft wel 2 verdienstelijke matchen gespeeld op het einde. Dat mag gezegd worden.
Maar dat is niet meer of minder dan 2 matchen beuken op de limiet.
Dat zou hij ook geen heel seizoen kunnen volhouden
Virton lijkt ook zo dood als een pier. Spelers krijgen niks nieuws, niets ingepland van oefenmatchen,..
Francesco D'Onofrio naar seraing slecht transfer mocht bij ons zelf nie mee doen