Challenger Pro League
Re: Proximus league
Oude bekende Bernier trekt naar Seraing!
Idd denk ik ook , vind het alleen raar hij is nu toch op leeftijd gekomen om het in 1 a waar te maken ! Blijkbaar twijfelen dan toch wel wat ploegen aan hem. Speelde hij eigenlijk mee met dudelange ?
Virton vangt bot en degradeert...
-
Heeft ook zijn voordelen nl meer inkomsten, meer toeschouwers en wie weet zijn nieuwe sponsors bereid te springen. Ik denk dat de meeste supporters toch liever een thuiswedstrijd meepikken tegen Westerlo dan tegen vise... Zou die kans zich aandienen niet twijfelen wie weet hoelang het nog duurt vooralleer je zulke kans nog krijgt niet vergeten lk gaat zijn derde seizoen van start in deze reeks je mag daar niet te lang meer blijven plakken.
- Justhomuch
Eerst leren stappen voor je gaat lopen, een jaartje in 1b ben je niets mee vooruit zoals jij beweerd, er zitten nog teveel kinderziekten in de club die eruit moeten voor ik ons in 1b wil zien hoor.ozzy105 wrote: ↑Mon Jun 29, 2020 5:50 pmHeeft ook zijn voordelen nl meer inkomsten, meer toeschouwers en wie weet zijn nieuwe sponsors bereid te springen. Ik denk dat de meeste supporters toch liever een thuiswedstrijd meepikken tegen Westerlo dan tegen vise... Zou die kans zich aandienen niet twijfelen wie weet hoelang het nog duurt vooralleer je zulke kans nog krijgt niet vergeten lk gaat zijn derde seizoen van start in deze reeks je mag daar niet te lang meer blijven plakken.
Wij komen áltijd terug!
-
yep en de aanwinsten die er net bijzijn is geen 1B materiaal.Justhomuch wrote: ↑Mon Jun 29, 2020 5:55 pmEerst leren stappen voor je gaat lopen, een jaartje in 1b ben je niets mee vooruit zoals jij beweerd, er zitten nog teveel kinderziekten in de club die eruit moeten voor ik ons in 1b wil zien hoor.ozzy105 wrote: ↑Mon Jun 29, 2020 5:50 pmHeeft ook zijn voordelen nl meer inkomsten, meer toeschouwers en wie weet zijn nieuwe sponsors bereid te springen. Ik denk dat de meeste supporters toch liever een thuiswedstrijd meepikken tegen Westerlo dan tegen vise... Zou die kans zich aandienen niet twijfelen wie weet hoelang het nog duurt vooralleer je zulke kans nog krijgt niet vergeten lk gaat zijn derde seizoen van start in deze reeks je mag daar niet te lang meer blijven plakken.