1ste Amateur
Re: 1ste Amateur
RWDM heeft een oefenpot tegen Anderlecht achter de rug. Das toch wat ander niveau als onze sparringspartners.
Als de competitie op 31/8 begint, leg me dan uit welk nut het heeft om op 22/6 al match te spelen en dus wss meer dan een week al aan het trainen bent. Wss zullen ze nu teug een rustperiode inlassen. Zo een matchen is puur commercieel, niks sportief. Heist gaat dat bv ook doen tegen KVM.
Deels mee eens; nu zeggen zo’n matchen nog niet veel. Binnen een maand al wat meer. Nu, door het late begin van LK is er inderdaad niet veel marge.G.C. wrote: ↑Sun Jun 23, 2019 10:34 amAls de competitie op 31/8 begint, leg me dan uit welk nut het heeft om op 22/6 al match te spelen en dus wss meer dan een week al aan het trainen bent. Wss zullen ze nu teug een rustperiode inlassen. Zo een matchen is puur commercieel, niks sportief. Heist gaat dat bv ook doen tegen KVM.
Westerlo stalt een rits huurlingen bij de buren van Heist. Bij Tubize blijft het werkelijk windstil; daar is het vermoedelijk koffiedik kijken tot het BAS zijn uitspraak velt.
Weet iemand wanneer we nu de voltallige kalender te weten komen?
Pfoeh, we starten en eindigen heel pittig vind ik.
En: m’n favoriete verplaatsing van het jaar op de verjaardag van m’n vriendin. Het leven is hard
En: m’n favoriete verplaatsing van het jaar op de verjaardag van m’n vriendin. Het leven is hard

Guy Dufour naar Dessel Sport (komt van Roeselare).
word een seizoen waar elke week verassingen gaan zijn. dit is niet het lalouviere van vroeger in eerste, maar urs center.